اخبار

دکتر محمدی: توسعه شرکتهای دانش بنیان در دانشکده داروسازی باید با همدلی اساتید و دانشجویان انجام شود

دکتر محمدی: توسعه شرکتهای دانش بنیان در دانشکده داروسازی باید با همدلی اساتید و دانشجویان انجام شود
 
دکتر محمدی رئیس دانشگاه در مراسم تودیع و معارفه دانشکده داروسازی گفت: توسعه شرکتهای دانش بنیان از جمله اقدامات مهمی است که در دانشکده داروسازی با همکاری و همدلی اساتید و دانشجویان باید انجام شود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یکی از انتظارات مهمی که در کنار موضوع آموزش از دانشکده داروسازی داریم، توسعه شرکتهای دانش بنیان و تولید محصول با توجه به شرایط کنونی کشور است.
 
وی اظهار داشت: در کرمانشاه به لطف خدا و همت مسئولان زیرساخت های مناسبی در زمینه تولید محصول فراهم‌ شده، در همین راستا دانشکده داروسازی نیز با بهره بردن از اساتید باتجربه در این زمینه فعالیت کند.
 
دکتر محمدی تاکید کرد: ارتباط با دانشگاههای پیشرفته دنیا از طریق وبینار الکترونیکی که بستر آن مهیا می باشد، می بایست در اولویت دانشکده داروسازی قرار بگیرد.
 
وی با اشاره به کمبود فضای فیزیکی به عنوان یکی از مشکلاتی که در مجموعه دانشکده های دانشگاه گفت: خوشبختانه در چندسال اخیر توسعه فضاهای بهداشتی درمانی دانشگاه به خوبی پیش رفته اما توسعه فضای فیزیکی دانشکده ها می بایست با سرعت بیشتری انجام شود.
 
رئیس دانشگاه گفت: در حال حاضر با رایزنی هایی که برای جذب اعتبارات انجام‌ شد، تکمیل دانشکده پزشکی در دستور کار است و انشاءاله دانشکده دندانپزشکی هم تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی بیان کرد: دانشکده داروسازی خانه دوم من است و حضور در این دانشکده و دیدار با اساتید و دانشجویان آن بسیار موجب خرسندی است.
 
وی گفت: دانشکده داروسازی کرمانشاه یکی ازبرجسته ترین دانشکده های کشور است و این با همت و تلاش روسای این دانشکده و اساتید ارجمند می باشد.
 
رئیس دانشگاه از دکتر علی آبادی که خدمات شایسته ای را در طی تصدی خود ارائه کردند، صمیمانه قدردانی کرد و گفت: برای دکتر فخری که فرزند همین دانشکده است نیز آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.
 
 
۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید