اخبار

آیین تکریم و معارفه رییس دانشکده داروسازی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رییس دانشکده داروسازی  برگزار شد
 

آیین تکریم و معارفه رییس دانشکده داروسازی صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه در این دانشکده برگزار شد.

دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه در این آئین گفت: دکتر علی آبادی سوابق درخشانی در آموزش و پژوهش داشته اند و تلاش‌ها و زحمات ایشان در حوزه های آموزشی و پژوهشی قابل تقدیر است.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: اعضای هیات علمی دانشگاه بسیار ارزشمند و ذخایر دانشگاه هستند، خوشبختانه بین اساتید دانشگاه روابط حسنه و مطلوبی، توام با دوستی و همکاری برقرار است.
 
دکتر وزیری گفت:چرخش مدیریتی در هر سیستم اداری ضرورت دارد و این جابجایی ها دلیل عدم شایستگی فرد نمی باشد.
 
وی بیان کرد: ما باید در راستای مرجعیت علمی و فراهم کردن بسترهای رشد و شکوفایی استعدادها، تمام تلاش مان را به کار بگیریم.
 
وی با بیان اینکه به دکتر فخری تبریک می گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم گفت: از زحمات دکتر علی آبادی نیز که شخصیتی برجسته و دارای خدمات بسیاری می باشند تقدیر و تشکر می کنم.
 

در ادامه این مراسم دکتر علی آبادی رئیس پیشین دانشکده داروسازی گفت: فعالیت های بسیاری در چند سال اخیر در این دانشکده صورت گرفته در حوزه آموزش اقداماتی انجام شد که با شیوع بیماری کرونا و مجازی شدن کلاس ها پر رنگ تر شد.

 
وی اظهار داشت: مجازی بودن کلاس ها فرصتی را برای راه اندازی تجهیزات سمعی، بصری و امکانات ویدیو پروژکتور جهت استفاده  در دوره کرونا فراهم کرد.
 
به گفته او از جمله دیگر اقدامات مهم اعتبار بخشی دانشکده و تغییر فضای داروخانه امام خمینی (ره) و جذب دانشجوی بین الملل بود . 
 
وی همچنین افزود: شاخه ای از مرکز رشد در اینجا تاسیس شد و باغچه گیاهان دارویی در پشت ساختمان ایجاد گردید.
 
دکتر علی آبادی در بحث پژوهش نیز افزود: چندین پژوهشگر ممتاز در این دانشکده در حال تحصیل هستند. 
 
همچنین دکتر فخری رئیس دانشکده داروسازی نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد دکتر محمدی رئیس دانشگاه گفت: تشکر می کنم که به بنده فرصت داد تا مدتی در خدمت شما اساتید و دانشجویان گرامی باشم و افتخار بنده شاگردی در این دانشکده بود و  حدود ۱۳ سال در خدمت اساتید این دانشگاه بوده ام .
 
وی با بیان اینکه دانشجویان قلب تپنده دانشکده هستند که هیچ وقت خسته نمی‌شوند گفت:  همیشه احساس می کنم دانشجو هستم که پیشرفت و رشد کنم و در هر جایگاهی که باشم قدردان تمام اساتید خود هستم .
 
وی افزود: اگر این دانشکده تا اینجا پیشرفت کرده و در جایگاه خوبی در وضعیت علمی و پژوهشی در کشور  قرار گرفته، به خاطر تلاش و زحمات روسای پیشین  دانشکده بوده است.
 
دکتر فخری گفت: خوشبختانه با تلاش دانشجویان و اعضای هیات علمی، دانشکده داروسازی کرمانشاه همواره در زمینه پژوهش خوش درخشیده است .
 
وی افزود: یکی از اهداف ما این است که دانشکده را به نسل ۴ و ۵ دانشکده ها ارتقا دهیم و برای رسیدن به این جایگاه باید همه با تمام توان تلاش کنیم .
 
 
۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید