اخبار

پیام تبریک مسئول مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه به مناسب هفته کارآفرینی

پیام تبریک مسئول مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه به مناسب هفته کارآفرینی
                 به نام خدا
 
کارآفرینی، مفهومی است که همواره همراه بشر بوده و به عنوان یک پدیده نوین، نقش موثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور‌ها ایفا می‌کند و همواره دارای نقش کلیدی بوده است.
 
توسعه فرهنگ کارآفرینی با انجام حمایت‌های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزش‌های مورد نیاز به آنان و انجام تحقیقات و پژوهش‌های لازم در این زمینه می تواند جامعه را به سمت توسعه و رونق اقتصادی رهنمون سازد.
 
کارآفرینی مهم‌ترین منبع نوآوری، اشتغالزایی و توسعه می‌باشد و نه تنها به عنوان یک نیروی محرک و سازنده اقتصادی، بلکه در بعدی گسترده‌تر به عنوان یک عامل پویای اجتماعی مورد توجه است.
 
با توجه به شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، دانشگاه علوم پزشکی در تحقق این شعار پیشرو بوده است.
 
در چند سال اخیر همواره دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه در استان در زمینه ایجاد اشتغال، رتبه اول دستگاههای اجرایی را به خود اختصاص داده است و توسعه بخش های خدمات سلامت در سطح استان جهت رفع نیازمندهای استان با کمک کارآفرینان بخش خصوصی سلامت و توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت را در دستور کار خود داشته است.
 
اینجانب هفته جهانی کارآفرینی را به همکاران پر تلاش حوزه کارآفرینی و اشتغال دانشگاه، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون این عزیزان را مسالت دارم.
 
                   محمد رشیدی
مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه  
 
۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید