اخبار

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آستانه هفته بسیج

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آستانه هفته بسیج
 
 
                      «به نام خدا»
 
 هر ساله آغاز هفته بسیج فرصتی مغتنم برای گرامیداشت رادمردی ها و ایثارگری های عاشقان مکتب امام خمینی (ره) است.
 
 مکتبی که آموزه های بی نظیری در خود داشت و بروز و ظهور آن در عرصه های مختلف نشان داد که شجره طیبه ای که بنیانگذار انقلاب از آن سخن می گفت، امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.
 
 در توصیف آنچه که فرهنگ‌ بسیج به شاگردان خود آموخته به همین تعبیر رهبر عزیزمان میتوان بسنده کرد که تشکیل بسیج مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است و این هنر امام بزرگوار بود که به آن تحقق بخشید تا امروز عامل خنثی سازی در برابر توطئه های دشمنان باشد.
 
 در گذار تاریخ این مرز و بوم و فراز و نشیب ها و بحران هایی که این سرزمین به خود دیده و از نهضت های ضد استعماری بگیر تا خلق ایثارگری ها و خدمات جهادی در عمران و آبادانی، سیل و زلزله، کرونا، سلامت و بهداشت و امنیت و آرامش و... این شاگردان مدرسه عشق بودند که از تمامی این امتحانات سخت با رشادت ها و از جان گذشتگی های خود با افتخار بیرون آمدند.
 
 اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت این مناسبت و تبریک به ساحت مقدس رهبر عظیم الشان ایران اسلامی، از حمایت ها، زحمات و خدمات مخلصانه و جهادی مسئولین و بسیجیان دریادل این عرصه و جامعه دانشگاهی تقدیر و از خداوند متعال برای این خدمتگزاران انقلابی آرزوی سلامت، سعادت و سربلندی دارم.
 
                  دکتر قباد محمدی
                   رئیس دانشگاه
 
 
 
۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید