اخبار

برگزاری نشست رابطین کارآفرینی‌ دانشگاه

برگزاری نشست رابطین کارآفرینی‌ دانشگاه
نشست رابطین کارآفرینی‌ دانشگاه صبح امروز با حضور مهندس موشاخانی مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، زارعی معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کار استان، مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه در سالن اجتماعات بوستان برگزار شد.
 
دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه در این نشست ضمن تبریک و تهنیت هفته جهانی کارآفرینی خدمت تمام تلاشگران این عرصه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در چند سال اخیر همواره دستگاه برتر استان از نظر اشتغال زایی و کارآفرینی بوده و این به سبب تلاشهای شما رابطین کارآفرینی دانشگاه و همکاری و حمایت استانداری و اداره کار بوده است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قطب درمانی غرب کشور است و این موقعیت خوبی است که می توان از آن در جهت ارتقاء حوزه سلامت استان استفاده کرد.
 
دکتر بیگلری گفت: در حوزه فناوری، بعد از دانشگاههای تهران و شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه سوم فناوری کشور را به خود اختصاص داده است.
 
وی افزود: فناوری و شرکت های دانش بنیان از شاخص هایی است که در رنکینگ و ارتقاء دانشگاهها بسیار موثر است.
 
همچنین مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه عنوان کرد: جایگاه رابطین کارآفرینی در دانشگاه، بسیار مهم و حساس است و از شما می خواهم مسئولیتی را که قبول کردید، جدی بگیرید.
 
وی گفت: کار آفرین می‌تواند به عنوان یک فرد توانمند، پیشرو، دقیق و تسهیل گر اجتماعی می‌تواند در این شرایط خاص به اقتصاد استان و کشور کمک کند.
 
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیش از ۱۸ هزار نیرو و ۱۷ شرکت دانش بنیان دارای ظرفیت های بسیاری است گفت: اگر بخواهیم به بهره وری برسیم و به اقتصاد، تولید و بازار کار کمک کنیم، نقش شما رابطین کارآفرینی بسیار مهم و حیاتی است.
 
مهندس کریمی گفت: مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تمام توان خود را بکار خواهد بست تا سهم بیشتری از اشتغال و کارآفرینی در استان داشته باشد و به آبادانی و بهبود شرایط موجود کمک کند.
 
وی از تلاشهای همیشگی و دلسوزانه آقای رشیدی مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است تشریح تسهیلات ویژه کارآفرینان و حمایت از آنان در زمینه اشتغال زایی، برگزاری کارگاه آموزشی در راستای توانمندسازی رابطین کارآفرینی واحدهای تابعه دانشگاه و تقدیر از آنان از برنامه های این نشست بود.

 
۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید