اخبار

ارائه خدمات روانپزشکی و خدمات ویژه به بیماران مغز و اعصاب استان و استان های همجوار در بیمارستان فارابی کرمانشاه

ارائه خدمات روانپزشکی و خدمات ویژه به بیماران مغز و اعصاب استان و استان های همجوار در بیمارستان فارابی کرمانشاه
 رییس بیمارستان فارابی گفت: بیمارستان فارابی کرمانشاه سال ۱۳۶۰ تاسیس و از ابتدا فعالیت خود را به عنوان یک بیمارستان روانپزشکی آغازکرد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر حجتی تبار افزود: طی سالهای بعد پذیرش و درمان بیماران مغز و اعصاب هم به آن اضافه گردید و هم اکنون به عنوان مرکز اصلی پذیرش بیماران روانپزشکی و مغز و اعصاب محسوب میگردد.
 
به گفته او این بیمارستان در دوره ی پاندمی بیماری کرونا به عنوان یکی از مراکز مهم خدمت رسانی به بیماران کووید۱۹ به مدت بیش از دوسال به هم استانی های عزیز خدمت رسانی کرد.
 
دکتر حجتی تبار گفت: هم اکنون با فروکش کردن پاندمی کرونا مجددا این بیمارستان همچون گذشته فعالیت خود را به عنوان مرکز درمانی  بیماران روانپزشکی و مغز و اعصاب از سر گرفته است.
 
وی اظهار داشت: بخش های بستری بیمارستان شامل ۵بخش بستری روانپزشکی مردان و زنان ،بخش مغز و اعصاب،بخش مراقب های ویژه و بخش اورژانس می باشد.
 
رئیس این مرکز افزود: بخش های پاراکلینیک بیمارستان شامل آزمایشگاه،سی تی اسکن،MRI،نوار مغز،نوار عصب و عضله و اکوکاردیوگرافی می باشد.
 
به گفته وی در بخش پذیرش بیماران سرپایی نیز در زمینه های تخصصی مختلف از جمله روانپزشکی،مغز و اعصاب،داخلی،عفونی،،طب سالمندی،طب فیزیکی ،دندانپزشکی و توان بخشی خدمات ارزنده ای را به مردم شریف استان  کرمانشاه و استان های هم جوار ارائه می دهد.
 
دکتر حجتی تبار گفت: پرسنل خدوم و زحمت کش این بیمارستان همواره در تلاش صادقانه جهت بهبود بیماران اهتمام ورزیده ودر جریان همه گیری بیماری کرونا دو شهید مدافع سلامت را تقدیم جامعه کردند.
 
۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید