اخبار

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز دانشجو
 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز دانشجو را به تلاشگران عرصه علم و دانش به ویژه دانشجویان عزیز تبریک گفت
 
          "بسم الله الرحمن الرحیم"
 
 در جنگ نرم، شما جوان های دانشجو، افسران جوان این جبهه‌اید، افسر جوان در صحنه است؛ هم به دستور عمل میکند، هم صحنه را درست می‌بینید؛ با جسم خود و جان خود صحنه را می‌آزماید. لذا اینها افسران جوانند؛ دانشجو نقشش این است.
«حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)»
 
۱۶ آذر نماد دانش، فرهنگ و فهم هر جامعه است و همه اندیشمندان، فرهیختگان و تاثیرگذاران جهان زمانی دانشجو بوده اند و این دوران را گذرانده اند. صفحه‌ای درخشان از تاریخ مبارزات کشور و پیام‌آور عزت و شرف دانشگاه و نماد مقاومت در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی است.
 
این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و در شرایط حساس کنونی که کشور عزیزمان نیازمند وحدت و همدلی است، از آنها انتظار می رود که جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و عزم خویش را جزم نمایند.
 
قشر دانشجو همواره در برهه‌های حساس تاریخ، چه در زمان انقلاب، چه در زمان جنگ و بازسازی‌های بعد از آن و چه امروزه که بیش از چهار دهه از انقلاب می‌گذرد نقش به‌سزایی در خط مقدم دفاع و پیشرفت همه‌جانبه کشور داشته‌اند.
 
ذات دانشجو ذاتی مطالبه‌گر و پرسش‌گر و نگاه او آرمان‌گرایانه است و این ذات و نگاه در کنار هم مسیر پیشرفت و کشف ضعف‌های کشور را هموار می‌کنند و در مقطع حساس کنونی روح امید و نشاط را در کشور زنده می‌کنند.
 
اینجانب این روز بزرگ را به تمامی دانشجویان این مرز و بوم، به خصوص دانشجویان عزیز و کوشای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک عرض نموده و از صمیم قلب برای همگی رسیدن به بالاترین درجات الهی و مراتب علمی را از خداوند منان خواستارم.
 
             دکتر محمدرضا غلامی
      معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه
 
 
۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید