اخبار

نگاه کریمانه مقام معظم رهبری در حمایت از پرستاران، منجر به اجرای طرح تعرفه گذاری پرستاری در سال ۱۴۰۱ گردید

نگاه کریمانه مقام معظم رهبری در حمایت از پرستاران، منجر به اجرای طرح تعرفه گذاری پرستاری در سال ۱۴۰۱ گردید
  
 دکتر عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در نشست صمیمی با مدیران پرستاری مراکز درمانی کرمانشاه گفت: نگاه کریمانه مقام معظم رهبری در حمایت از پرستاران، منجر به اجرای طرح تعرفه گذاری پرستاری در سال ۱۴۰۱ گردید
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی گفت: پرستاری گام نهادن در مسیر الهی بوده و پرستاران که دردی از آلام بیماران کم می‌کنند، اجر بزرگی از طرف خداوند متعال خواهند داشت. 
 
دکتر عبادی گفت: نگاه و حمایت کریمانه مقام معظم رهبری در حمایت از پرستاران و دستور ایشان جهت ابلاغ و اجرای نظام تعرفه گذاری پرستاری، باعث اجرای این طرح در سال ۱۴۰۱ گردید. 
 
به گفته وی دستور مقام معظم رهبری برای تعرفه گذاری موجب تسریع در این امر و اجرایی شدن آن شد و دولت و رئیس جمهور نیز این دستور را به صورت جدی پیگیری نمودند.
 
دکتر عبادی گفت: پرداخت درآمد تعرفه‌گذاری پرستاری براساس ضوابط ابلاغی صرفا بر اساس میزان خدمات ثبت شده می‌باشد. 
 
وی اظهار داشت: با اجرای طرح تعرفه‌گذاری پرستاری پیش‌بینی می‌شود، پرستارانی که در بخش‌های غیر بالینی درحال خدمت هستند به بالین بیمار برگردند. 
 
وی گفت: با توجه به اینکه طرح تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به تازگی اجرا شده، قطعا دارای نواقصی بوده که در طول زمان به تکامل خواهد رسید. 
 
به گفته وی خدمت با کیفیت و خدمت مبتنی بر شواهد به بیماران، از مهمترین وظایف پرستاران می‌باشد.
 
همچنین دکتر پورمیزرا، مدیر پرستاری دانشگاه گفت: تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی دانشگاهی، از اولویت های دانشگاه بوده که روند قانونی آن در حال انجام است. 
 
وی اظهار داشت: تدوین، برنامه‌ریزی و دستورالعمل مشخص وزارت بهداشت، جهت جذب پرستاران در مراکز درمانی خصوصی، از مهمترین خواسته‌های مدیریت پرستاری دانشگاه می‌باشد.
 
به گفته وی به دلیل قدیمی بودن چارت سازمانی مربوط به مراکز درمانی، توازن توزیع در مراکز با توجه به تخت فعال و نیاز های درمانی متعادل نبوده و نیاز به بازنگری دارد.
 
 
۱۷ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید