اخبار

سمینار آموزشی سه روزه مدیریت و رهبری اثربخش در پرستاری منطقه ۳ آمایشی کشور برگزار شد

سمینار آموزشی سه روزه مدیریت و رهبری اثربخش در پرستاری منطقه ۳ آمایشی کشور برگزار شد

 

سمینار آموزشی سه روزه مدیریت و رهبری اثربخش در پرستاری منطقه ۳ آمایشی کشور صبح امروز در محل هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات معاونت پرستاری و تیم کارشناسی وزارت بهداشت و تلاش مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی که امکان برگزاری این پودمان را در کلان منطقه ۳ آمایشی فراهم ساختند گفت: برگزاری این دوره آموزشی در ارتقاء ارائه خدمات در مراکز درمانی بی شک بسیار اثر گذار خواهد بود .

 
وی اظهار داشت: امیدوارم با تجارب اساتید ارجمند و همکاری شما عزیزان در این پودمان، شاهد افزایش آموخته ها و ارتقاء سلامت جامعه اسلامی باشیم.
 
دکتر صوفیوند گفت: پرستاری شغلی بسیار ارزشمند و قابل احترام است و ارزش گذاری خدمات پرستاران در قالب تعرفه ها قابل مقایسه نیست، اما با اجرای طرح تعرفه گذاری تا حدودی به زحمات این عزیزان پاسخ گفته شد .
 
وی ابراز امیدواری کرد: در این پودمان با هم اندیشی و هم فکری بتوانیم در منطقه ۳ آمایشی، اجرای بهتر طرح تعرفه گذاری را بررسی نماییم و به طور قطع اجرای مطلوب این طرح  باعث ارتقاء خدمات پرستاری خواهد شد

 

همچنین دکتر مریم رسولی مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی این است که فرایندهای پرستاری جاری در مراکز درمانی را ارتقاء دهیم و بازطراحی کنیم تا منجر به ارتقا کیفیت مراقبت ها گردد.

 

وی اظهار داشت: در تمام مراکز یک چارچوب به نام اعتبار بخشی و سنجه های آن وجود دارد، که در اصلاح فرایند ها به ما کمک می کند.

 

دکتر رسولی گفت: در این دوره آموزشی قرار است اساتید با تاکید بر سنجه های اعتبار بخشی به ما بیاموزند که چطور برای تحقق هر سنجه تلاش کنیم و فعالیت های غیر ضروری و غیر مرتبط را حذف کنیم و در نهایت بتوانیم فرایندی را که مد نظر ما است به انجام برسانیم.

در ادامه دکتر پورمیرزا مدیر پرستاری دانشگاه نیز عنوان کرد: از دکتر عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت و دکتر رسولی و تیم کارشناسی وزارت بهداشت در حوزه معاونت پرستاری که این دوره آموزشی را در راستای ارتقاء کیفیت عملکرد پرستاران در مراکز بهداشتی درمانی در کلان منطقه ۳ آمایشی(استان های کرمانشاه، ایلام، همدان، کردستان و همچنین اسد آباد) برگزار کردند سپاسگزارم . 

وی افزود: اساتید شرکت کننده در این دوره جزو تئوریسین ها و بزرگان سیاست گذاری در سطح کلان کشوری و حتی مدرسین بین المللی  هستند و افتخار می کنیم که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه میزبان این دوره آموزشی هستیم، امیدوارم در این دوره سه روزه میزبان خوبی برای شما عزیزان باشیم.

 

 

 

 

۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید