اخبار

دریافت تجهیزات از محل وام مرحله دوم بانک جهانی در پروژه ICERP2 توسط معاونت بهداشتی

دریافت تجهیزات از محل وام مرحله دوم بانک جهانی در پروژه ICERP2 توسط معاونت بهداشتی
    
 
معاون بهداشتی دانشگاه از دریافت تجهیزات از محل وام مرحله دوم بانک جهانی در پروژه ICERP2 توسط این معاونت خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر شکیبا در این خصوص گفت: کلیه دانشگاه های کشور توسط تیم مجرب سازمان بهداشت جهانی مورد ارزیابی قرار گرفتند؛ که این تجهیزات شامل تجهیزات آزمایشگاهی، بیمارستانی و .... می باشد.
 
وی همچنین با بیان اینکه این بازدیدها براساس دوره زمان بندی شده در ۲۱۳ مرکز انجام شده است گفت: این مراکز بر اساس امتیاز کسب شده و بر اساس چک لیست ارزیابی واحدهای منتخب دانشگاهی جهت دریافت این تجهیزات،  مورد ارزیابی قرار گرفته که پس از چند ماه بررسی و ارزیابی و آنالیز ، مراکز منتخب جهت دریافت این تجهیزات براساس امتیاز کسب شده در چهار قسمت تقسیم بندی شده اند.
 
به گفته وی رده سبز  شامل مراکزی در کشور بوده اند که تمامی امتیاز حاصل را کسب کرده اند و موفق به دریافت این تجهیزات در آینده خواهند شد و رده زرد نیز شامل مراکز دارای نواقص مینور بوده اند و باید در یک فاصله زمانی این نواقص را برطرف نمایند تا پس از آمادگی مجدد مورد ارزیابی قرار گیرند.
 
دکتر شکیبا همچنین افزود: رده قهوه ای نیز شامل مراکزی   بوده  که نواقص ماژور داشته و باید در یک فاصله زمانی آن را برطرف نمایند تا پس از آمادگی مجدد  مورد ارزیابی قرار گیرند.   
 
وی افزود: رده قرمز نیز مراکزی هستند که امتیاز موردنظر را کسب نکرده اند و شامل دریافت تجهیزات نخواهند شد.
 
لازم به ذکر است که تعداد معدودی از مراکز در مرحله اول این ارزیابی موفق به دریافت رده سبز شدند.
 
گفتنی است با توجه به بازدیدهای صورت گرفته در تمامی مراکز کشور در مرحله اول باعث افتخار و مباهات است که آزمایشگاه مرجع منطقه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در همان ارزیابی اول موفق به کسب رده سبز شده است و حائز دریافت تجهیزات آزمایشگاه پیشرفته آزمایشگاهی در مرحله دوم پروژه ICERP2 گردید. 
 
۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید