اخبار

استان کرمانشاه جزو ده استان برتر کشور در حوزه توریسم سلامت

استان کرمانشاه جزو ده استان برتر کشور در حوزه توریسم سلامت
 
 
 رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت:کشور ما پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه توریسم درمانی دارد که باید زیرساختهای آن تقویت گردد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر ترجمان هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه را ارائه وضعیت کشور در گردشگری سلامت و نحوه رتبه بندی کشورها و ارائه وضعیت کشور از نظر تعداد بیمار مراجعه کننده از کشورهای خارجی، تعداد ملیت ها و خدمات مورد تقاضا و همچنین ارائه راهکارهای لازم در راستای رشد و توسعه صنعت گردشگری سلامت در کشور دانست.
 
به گفته وی گردشگری سلامت با کمک به ارزآوری و کاهش وابستگی به صادرات نفتی، اشتغالزایی و معرفی توانمندی های پزشکی، در اقتصاد کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
دکتر ترجمان اعلام کرد: بر اساس رتبه بندی اعلام شده استان کرمانشاه جزو ده استان برتر کشور در حوزه توریسم سلامت است و امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در آینده پیشرفت بسیار چشمگیری در این حوزه داشته باشد.
 
وی اظهار داشت: با اجرای برنامه های کاربردی و تقویت زیرساختهای لازم در استانهای هدف گردشگری سلامت، تمام تلاش خود را در راستای رشد گردشگری سلامت و تبدیل شدن ایران به عنوان قطب گردشگری سلامت در منطقه خواهیم داشت.
 
به گفته وی برگزاری کارگاه های آموزشی و ارائه آموزش های به روز و هدفمند در این زمینه و برپایی نمایشگاه معرفی توانمندی های تورسیم سلامت ( ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱) و دعوت از شرکت های فعال در حوزه توریسم سلامت در این نمایشگاه نقش بسیار موثری را ایفا می کند .
 
 
۵ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید