اخبار

آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی برگزار شد
آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با حضور دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه و دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات دکتر دلیر یوسفی قدردانی و دکتر فریبرز لطفی به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی شد.

 دکتر دلیر یوسفی گفت: بحران آنفولوآنزا در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی باعث شد که تمام ظرفیتها و پتانسیلها به این سمت برود و برنامه های دیگر به کندی پیش رود.
 
وی اظهار داشت: توجه به کمبود فضا در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و همچنین اتاق عمل و تاسیسات در این مدت از اولویتهای برنامه ها بود و اقدامات موثری هم در این زمینه انجام شد.
 
دکتر یوسفی  گفت: حضور دکتر لطفی در این بیمارستان قطعا موثر خواهد بود و همه‌ ما درکنار ایشان خواهیم بود و انشاءاله روزبه روز شاهد رشد بیشتر مجموعه بیمارستان باشیم.
 
وی با بیان اینکه همه ما سرباز و خادم مردم هستیم و تفاوتی ندارد در هر جایی که خدمت کنیم هدفمان تامین سلامت مردم در جامعه است گفت: اگر چه در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی  چالشهایی وجود داشت اما همه اینها بر تجربیات من افزود و موجب شد بیش از پیش از محضر اساتید ارجمند بیاموزم.
 
دکتر یوسفی از هیات رئیسه که با وجود محدودیتهای منابع و مشکلات فراوان کنونی همواره حمایتگر  بیمارستان بودند و همچنین از تمامی همکارانی که این مدت در کنار من فعالیت نمودند صمیمانه قدردانی کرد.
  
 
دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه در این آئین گفت: بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی تنها بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان در غرب کشور است و نیاز به توجه ویژه ای دارد.
 
وی اظهار داشت: بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی تنها بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان درغرب کشور است که نه تنها استانهای غربی بلکه کل کشور را پوشش می دهد. 
 
دکتر بیگلری گفت: با وجود تلاشهای فراوانی که برای رفع نواقص و کمبودها در دوره های مختلف برای این بیمارستان شده اما همچنان کمبودهایی وجود دارد که باید به آن‌ نگاه ویژه ای داشته باشیم.
 
وی افزود: مطمئنا فقط با همکاری و همدلی است که می توان بر مشکلات غلبه کرد و در راستای رفع کمبودها گام برداشت تا انشاءاله شاهد بیمارستانی مجهزتر  نسبت به قبل باشیم.
 
دکتر بیگلری گفت: از دکتر یوسفی که در طول این مدت زحمات زیادی متقبل شدند و با تلاش فراوان موجب رشد و تعالی بیمارستان شدند قدردانی می نمایم و برای دکتر لطفی آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون دارم.
 
دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه پذیرش مسئولیت در بازه ی زمانی کنونی اقدامی جهادی است و ما باید قدردان این افراد باشیم.
 
وی اظهار داشت:با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و تحریمهای ظالمانه پذیرش مسئولیت در این ایام از خود گذشتگی می‌خواهد و ما باید قدردان کسانی باشیم که مسئولیتی را می‌پذیرند .
 
دکتر صوفیوند گفت: دکتر یوسفی طی مدت کوتاهی که ریاست بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی را برعهده داشتند اتفاقات خوبی را برای پیشبرد اهداف این‌بیمارستان رقم زدند.
 
به گفته وی از جمله اقدامات ارزشمندی که در این بیمارستان انجام‌ شد، درآمد بیمارستان که بسیار اهمیت دارد و دیگر اتاق عمل که خیلی خوب فعال شد. 
 
دکتر صوفیوند از زحمات ارزشمند دکتر یوسفی در طول تصدی ریاست بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی قدردانی کرد و گفت: امیدوارم دکتر لطفی در پیشبرد اهداف بیمارستان موفق و سربلند باشند.

 

در ادامه دکتر لطفی نیز گفت: بهره مندی از خیرینی که همواره دوشادوش دانشگاه هستند و در جهت سلامت مردم گام برمی دارند یکی از برنامه های بیمارستان در آینده خواهد بود و در همین راستا در بیمارستان جوانرود بیش از یک میلیارد تومان از ظرفیتهای خیرین استفاده شد.

وی اظهار داشت: آنچه که همواره در زندگی برای من مهم هست خدمت در جایی است که مردم نیاز بیشتری دارند و در این راستا هرکاری که در توانم بوده است انجام داده ام ، شروع به کار من از باینگان آغاز  و در ادامه در جوانرود و سنقر خدمتگذار بوده ام.

دکتر لطفی گفت: انشالله که بتوانم با کمک و همکاری اساتید و همکاران بیمارستان از چالش‌هایی که وجود دارد  سر بلند عبور کنیم.

وی اظهار داشت: اعتباربخشی مرکز و همچنین موضوع پرداختی پرسنل از جمله مواردی است که توجه به آن مهم‌می باشد.

دکتر لطفی گفت: از دکتر محمدی و دکتر صوفیوند که اعتماد نمودند و این مسئولیت را به من واگذار نمودند سپاسگزارم و انشالله که بتوانم در این آزمون سربلند باشم .

 

 
۷ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید