اخبار

​ سلیمانی و ملت​

​ سلیمانی و ملت​
 
 
آرام آرام و بیقرار و دلتنگ به روزهای غمبار حزن و اندوه عروج ملکوتی عارف دلسوخته و مشتاق وصال یار نزدیک می شویم عزیز سفر کرده ای که رفتارش سیره نبوی، گفتارش عطر علوی و جهادش الگوی حسینی بود و در معرفتش نشان زینبی را به وضوح می توان دید.
 
 انسان بی نیازی که دنیا را وام دار خود کرد، بعید است قرن ها بگذرد و مادر گیتی چنین وجود کم نظیری را به بشریت اهدا نماید.
 
او جامع خوبیها بود و همراهی عشق ، عقل ، مهر ، محبت و صلابت را باهم داشت، اگرچه با عروج ملکوتی اش غم بزرگی بر دل تمام آزادی خواهان دنیا گذاشت ولی مطمئن هستیم که در بهشت الهی نزد خالق و معبودش عزت و سربلندی انقلاب و ولی فقیه اش را تمنا می کند.
 
او با وصیتش درسنامه معرفت شناسی ، شکرگزاری، وظیفه شناسی و دشمن شناسی را برای ما به یادگار گذاشت، افسوس که در زمان حیات طیبه اش درک نشد و البته طبیعی هم بود که درک چنین وجود نازنینی کاری بس دشوار است.
 
🇮🇷 سردار دلها چه خوب در عصر غیبت حجت خدا با پروردگارت راز و نیاز کردی و عارفانه و خالصانه مناجات نامه سلیمانی را تبیین کردی و فرمودی ؛ " فقیر نزد کریم چه حاجتی به توشه راه ، دستانم بسته است اما پیوسته و روان به سوی توست ، دست هایی نیازمند ولی سلاح به دست در دفاع از دین تو ، پاهایی سست که جرات عبور از پل صراط را ندارد اما برهنه در بین الحرمین دویده ،تو خوب میدانی جز تو را نمی خواهم ، مرا به خودت وصل کن ، من قادر به مهار نفس خود نیستم رسوایم نکن ، یا ارحم الراحمین مرا پاکیزه بپذیر"
 
اما سردار تو نیز خوب میدانی که این مناجات نامه برای مسکین ها و درد مندانی همچو ماست نه سرداری بی ادعا که سراسر عمر شریف خود را در تهذیب نفس و مجاهدت فی سبیل الله به بهترین وجه ممکن گذراند.
 
اما تبیین راه حراست و دفاع از امانت معمار کبیر انقلاب و شناخت دشمن از زبان و قلم مبارک عبد صالحی چون شما برای دلدادگان و حتی غافلینی که در قلب مرضی نداشته باشند، حجتی بس گران سنگ است که بیان فرمودید : " قرارگاه حسین ابن علی(ع) ایران است" و این هشداری است از جانب تو که بیدار شویم که اگر همچو منی شب و روز ادعا کرد که ای کاش در کربلا می بودم و امام تنها نمی ماند ؛  بسم الله دفاع از قرارگاه امام حسین علیه السلام دفاع از ایران است.
 
دفاع از ایران فرصتی است که خداوند برای مدعیان فراهم آورده و در آزمایشی بس خطیر قرار داده است تا بهانه ای برای روز حساب باقی نماند ، که ای مدعی خرده گیر بر مسلمانان صدر اسلام و کوفیان ، شماهم اگر در فتنه ها و دسیسه ها بصیرت نداشته باشید راه سعادت را گم خواهید کرد و مبادا در حوادث روزگار و فتنه ها بی بصیرت و توجیه کننده باشید.
 
مبادا فتنه های نظام  سلطه و استکبار با ترویج شبهه از حلقوم عوامل داخلی، شما را در دفع فتنه متزلزل و یا بی تفاوت بکند که سکوت و کنار کشیدن و حرف نزدن خود کمک به فتنه است.
 
🇮🇷 و تاکید سردار دلها ، "خیمه ، خیمه رسول الله(ص) است " پیامی است به ما که مواظب باشید که خیمه آسیب نبیند، وای بر ما بودیم و بدرقه غیر باور و وصف نشدنی ات را دیدیم و اگر نصایح صادقانه تو را نبینیم و نشنویم که با تاکید بیان می فرماییدکه " خیمه ، خیمه امام حسین(ع) است " 
 
ای قهرمان ملی تو که دلنوشته خود را که " جان من هزاران باد فدای مردم عزیز " را با خون خود امضاء کردید و مردم، نیک، قدر و ارزش تو را می دانند و نصایح شما را که همانا " خامنه ای عزیز را عزیز جان خود بدانید " به گوش جان می شنوند و با توکل به خداوند دسیسه ها و وسوسه خناسان داخلی و شیاطین بیرونی را خنثی می کنند.
 
🇮🇷 سردار دلها تو نیز ما را دعا کن که بدانیم دفاع از اسلام نیازمند بصیرت و توجه خاص است و بدانیم در اصول انقلاب و دفاع از ولایت نیازمند همدلی و اتحاد هستیم و بدانیم که صحبت های از عمق وجود مبارک شما خطاب به مراجع عظام و علما که فرمودید ؛ " من حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را خیلی مظلوم و تنها می بینم، او نیازمند همراهی و کمک شماست " شنیده و وظیفه خود را به عنوان آحاد مردم در تبعیت از فرمان ولی امر بدانیم.
 
شاید تاکید و تکرار دفاع از انقلاب و ولایت این باشد که هر نعمتی برای خود تصدیق و تکذیبی دارد و یا اینکه با این تکرارها توصیه دارید که هر روز گامی به سمت خدا نزدیکتر شویم و بیشتر به سمت ولایت رفته و عشق بورزیم و یا تکراریست برای تربیت و تعالی بیشتر و یا تکراری در توجه به اصول و حفظ آرمان های انقلاب و یا اینکه تکرار برای تذکر و یادآوری نعمت هاست و یا هشدار به تهدید و افزایش بصیرت و یا اتمام حجتی برای عاقبت بخیر شدن باشد و شاید هم به معنای وحدت در هدف و شیوه است که شعار و هدف من را بشناسید ولی دلیل آن هرچه باشد آویزه گوش خواهیم کرد که ای مردم هر کس که مرا از خود میداند بداند و آگاه باشد که هر که را من یار است من سرباز ولایت فقیه هستم.
 
🇮🇷 سردار عزیز ملت ای نفس مطمئنه اکنون قریب سه سال است که در فراق تو دل رهبرمان و  ملتمان در حزن و اندوه است و برای  حسرت نگاهت ، لبخند در کلامت و ایثار بی ادعایت تنگ شده است.
 
🇮🇷 سردار تو دین خود را به ملت ادا کردی ، اکنون نوبت ملت است که دین خود را به تو ادا کند ، اما سزاوار تو همنشینی با مولایت علی ابن ابی طالب(ع) است.
 
⚘ این همنشینی گوارایتان باد.⚘

 

 یادداشتی از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

۸ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید