اخبار

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل قبادی به عنوان " مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه" منصوب شد/ تقدیر از دکتر مسعود قلعه سفیدی

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل قبادی به عنوان " مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه" منصوب شد/ تقدیر از دکتر مسعود قلعه سفیدی

 

طی حکمی از سوی دکتر محمدی رئیس دانشگاه حجت الاسلام اسماعیل قبادی به عنوان "مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه " منصوب شد.

حجت الاسلام قبادی متولد 1344 در کوهدشت است که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت بازرگانی و نیز سطح چهار حوزه علمیه قم (دکترای تخصصی) می باشد .

از سوابق اجرایی وی می توان سابقه 19 سال مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان های لرستان و کرمانشاه و کارشناس مسئول حوزه مدیریت سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه را نام برد.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر مسعود قلعه سفیدی عهده دار بوده است که دکتر محمدی طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.


به نام خدا

جناب آقای دکتر مسعود قلعه سفیدی

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم.

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی مدیریت سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده و در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.

دکترقباد محمدی

رئیس دانشگاه

۱

۱۰ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید