اخبار

دکتر محمدی در آئین تشییع پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس: شهدا بهترین الگو برای نسل امروز به ویژه دانشجویان هستند

دکتر محمدی در آئین تشییع پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس: شهدا بهترین الگو برای نسل امروز به ویژه دانشجویان هستند
 
آئین تشییع پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ، مسئولان استانی ،دکتر محمدی رییس دانشگاه، معاونین، اساتید ، کارکنان ، دانشجویان دانشگاه و مردم شریف کرمانشاه در محوطه دانشکده داروسازی کرمانشاه برگزار شد.
 
دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این آئین گفت: شهید گمنام در سن ۱۸ سالگی در عملیات خیبر در سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است در سنی که الان سال اولیهای دانشگاه هستند و این شهید والا مقام بهترین الگو برای همین دانشجویان می باشد.
 
وی اظهار داشت: شهید بزرگوار در اوج نشاط و اوج امید به آینده برای رضای خدا ، حفظ امنیت و استقلال میهن از همه چیز خود گذشت و راهی جبه حق علیه باطل شد و همه ما امروزه مدیون این شهدای والامقام هستیم.
 
رئیس دانشگاه  انتخاب دانشگاه برای حضور این شهید والا مقام را انتخابی درست و صحیحی دانست و گفت: دانشگاه محل کشف حقیقت است و چه حقیقتی بالاتر از شناخت شهدا در دنیای امروزی وجود دارد.
 
وی اظهار داشت: گفتن از شهدایی که ناظر براعمال ما هستند همواره سخت است و امیدوارم خداوند به همه ما این عنایت را داشته باشند که همواره ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.
 
دکتر محمدی همچنین ازحضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ، مسئولان استانی ، اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و همچنین آحاد مردم شریف کرمانشاه که امروز اینجا تشریف آوردندصمیمانه قدردانی کرد.

۶
۵
۳
۲
۱

 
۱۰ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید