اخبار

امام جمعه کرمانشاه: تامل و تدبر در اهداف شهدا وظیفه ی هر مسلمانی است

امام جمعه کرمانشاه: تامل و تدبر در اهداف شهدا وظیفه ی هر مسلمانی است
 
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آئین تشییع پیکر شهید گمنام در دانشگاه گفت: همه ما مدیون شهدای والامقام هستیم، با دیدن عکس این شهدای بزرگوار باید تامل و تدبر کنیم و به این بیندیشیم که چه کسانی را از دست دادیم و برای چه این عزیزان را از دست دادیم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آیت الله علما بیان کرد: مردم و مسئولانی که در مراسم تشییع پیکر این شهید گمنام حضور دارند، به ویژه دانشجویان عزیز که رهبر معظم انقلاب فرمودند فرزندان خود ما هستند باید به سخنانی که شهدا با ما دارند با جان و دل گوش دهند و باید همواره متذکر باشیم و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
 
وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تمام شهدای والامقام در راه حفظ میهن عزیزمان و در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان ارزشمند خود را فدا کردند و به ما درس ایثار و ازخودگذشتگی را آموختند و ما آرامش کنونی کشور را مرهون جانفشانی این عزیزان هستیم.
 
امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد:درگذشته و در زمان طاغوت آمریکا ارباب ما بود و این در حالی است که اکنون دشمنان ما از پیشرفت های همه جانبه ایران در هراسند و خودمان برای کشورمان تصمیم میگیریم و این پیشرفتها را مدیون خون شهدائیم.
 
آیت الله علما گفت: از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای برگزاری با شکوه مراسم  وداع و تشییع پیکر شهید گمنام که سنگ تمام گذاشتند سپاسگزاری میکنم و امیدوارم همواره  در زندگی موفق باشید.
 
 
۱۰ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید