اخبار

اخبار سلامت کرمانشاه را در پیام رسان های داخلی "سروش" ، "ایتا" و "بله" دنبال کنید

اخبار سلامت کرمانشاه را در پیام رسان های داخلی "سروش" ، "ایتا" و "بله" دنبال کنید
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در پی گسترش مخاطبان پیام رسان های داخلی و با هدف دسترسی طیف متنوع کاربران با سلایق مختلف و نیز به منظور حمایت از پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی هم اکنون اخبار سلامت کرمانشاه در پیام رسان های داخلی  "سروش" ، "ایتا" و "بله"  منتشر می شود.
 
حامد بهرامیان با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه ها و مدیریت فضای مجازی و ارائه خدمات اطلاع رسانی در این بخش ، علاقمندان می توانند با نصب پیام رسان های اعلام شده و پیوستن به کانال اخبار سلامت کرمانشاه دریافت کننده آخرین اخبار و اطلاعات مربوطه باشند.

 

وی افزود: کلیه افراد می توانند برای پیوستن به کانال اطلاع رسانی "سروش" به آدرس https://splus.ir/akhbarsalamatkermanshah ، "ایتا" به آدرس https://eitaa.com/salamath و "بله" به آدرس https://ble.ir/akhbarsalamatkermanshah مراجعه نمایند.

گفتنی است پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز همچنان به طور مستمر بروزرسانی می شود و علاقمندان می توانند آخرین اخبار و رویدادهای حوزه سلامت کرمانشاه را روزانه از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به نشانی http://www.kums.ac.ir دریافت کنند.
 
۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید