اخبار

آیین تکریم و معارفه رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه

آیین تکریم و معارفه رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه
 
آیین تکریم و معارفه رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با حضور آقای افشین یگانه مدیر کل مدیریت بحران استانداری ، دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه و دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه برگزار شد.
 
در این مراسم از زحمات دکتر هومن رفیعی  قدردانی و دکتر مسعود قلعه سفیدی به عنوان رئیس جدید اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه معرفی شد.
 
  اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه به عنوان پیشانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد و احترام به مردم را باید سرلوحه کار خود قرار دهد.
 
دکتر قلعه سفیدی در این آئین گفت: همکاران ما در  اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه که به عنوان پیشانی دانشگاه محسوب می شود ، اولین کسانی هستند که بر بالین بیمار و داخل خانه های آنان حضور می یابند و باید احترام به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
وی اظهار داشت: هر کدام از همکاران در فوریتها باید خودشان را یک مدیر بدانند و در همه زمینه ها احساس مسئولیت داشته باشند و آراستگی ظاهر و با تجهیزات کامل حاضرشدن بر بالین بیمار از مواردی است که بسیار اهمیت دارد .
 
دکتر قلعه سفیدی گفت: تلاش می کنیم که انشاءاله دستاوردهای گذشته اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه را حفظ کنیم و با همکاری همه دوستان موجبات پیشرفت مجموعه را فراهم‌ کنیم.
 
وی افزود: از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این است که از همان ابتدای آغاز حرکت عظیم اربعین در سال ۹۳ دانشگاه در کنار زوار امام حسین (ع) بوده و این حضور را به امید خدا پر رنگتر خواهیم کرد.
 
  
مهمترین ویژگی که در همکاران اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه وجود دارد ، امید بخشی به بیماران است.
 
دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه گفت: حضور با نشاط و سراسر انگیزه همکاران فوریتها و امیدی که به بیمار می دهند بیش از هر موضوع دیگری با اهمیت است و همین امید بخشی می تواند در روند بهبود بیمار و پیش بردن کارها و اقدامات موثر باشد.
 
وی اظهار داشت: به موقع حضور یافتن همراه با تجهیزات کامل و با علم روز ، سه نکته کلیدی و مهمی است که در وجود تک تک افرادی که در فوریتها خدمت می کنند مهم است ، آموزش و به روز بودن در کنار تجربه می تواند بسیار کارساز باشد.
 
دکتر بیگلری گفت: در هیچ کجای دنیا تجمعی به با شکوهی اربعین حسینی (ع) وجود ندارد و خوشا به حال شما که خادم زوار هستید.
 
وی افزود: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه همواره مورد توجه خدمت گیرندگان بوده است.
 
 
در ادامه دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه نیز با بیان اینکه دکتر رفیعی در طول مدت دوران مسئولیت خود در اورژانس پیش بیمارستانی همواره منشاء خیر و برکت بوده‌اند گفت: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه به عنوان ویترین خدمات درمانی محسوب شده و همواره مورد توجه دقیق خدمت گیرندگان بوده است.
 
وی افزود: امیدواریم با پیگیری های دکتر قلعه‌سفیدی نیاز‌های آموزشی و مالی این حوزه مرتفع شده و مسیر خوبی که شروع شده است ادامه یابد.
 
۱۲ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید