اخبار

آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) برگزار شد
 
آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) با حضور دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه و دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه برگزار شد.
 
در این مراسم از زحمات دکتر جواد امینی سامان قدردانی و دکتر منوچهر عواطف فاضلی به عنوان رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) معرفی شد.
 
عشق به خدمت در درمان و آموزش از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید در این مسیر گام برداریم.
 
دکتر فاضلی در این آئین گفت: از ریاست محترم دانشگاه ، معاونت درمان و هیأت رئیسه دانشگاه که به بنده اعتماد نموده‌اند که خدمتگذار دانشگاه باشم ممنونم.
 
وی با بیان اینکه قبول مسئولیت در این زمان و وارد گود شدن کار ساده‌ای نیست گفت: بنده به سهم خودم از آقای دکتر امینی سامان تشکر ویژه دارم که زحمات زیادی را در این مرکز کشیده اند ، واین  را هم میدانم که قبول مسئولیت بدون همدلی ، همکاری ، ایثار و گذشت شدنی نیست .
 
دکتر فاضلی اظهار داشت: در این مرکز بنده افتخار مدیر گروه ENT را داشتم و ما در اینجا اولین گروه رزیدنتی در این گروه با حضور دستیاران بسیار توانمند را شروع کردیم و بازده کار ما قبولی حداقل ۲ نفر در برد تخصصی بود که مجموعه آن از دانشگاه تهران هم بالاتر است .
 
وی اظهار داشت: به لطف همکاری مسئولان محترم دانشگاه و بیمارستان امسال چند نفر به مجموعه ENT اضافه شده و تلاش می کنیم که انشالله مجموعه توانمند تری داشته  باشیم .
 
دکتر فاضلی با بیان اینکه بخش‌هایی مانند چشم و ENT درآمد زایی دارند گفت: ما فقط به دنبال درآمد زایی نیستیم و دانشگاه و وزارت خانه هم به دید درآمد زایی به بیمارستانها نگاه نمی‌کند.
 
وی افزود: عشق خدمت در بخش درمان و آموزش مافوق هر چیزی است و ما تقاضا داریم که انشالله به ما کمک کنید که بتوانیم در این مسیر سربلند باشیم.
 
 
همکاران بیمارستان امام خمینی (ره) جزء خانواده خودم محسوب می شوند و همواره در این مدت همراهی فراوانی داشتند.
 
دکتر امینی سامان نیز در این آئین از همه ی همکاران مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) که در طی حدود ۴ سال همکاری و همدلی لازم را با وی داشتند صمیمانه قدردانی کرد و گفت:
 
وی با بیان اینکه بیمارستان در این مدت فراز و نشیب های زیادی مثل بحران کرونا که با تلاش و همکاری همه دوستان سر گذاشته شد داشت گفت: همکاران بیمارستان امام خمینی جزء بهترینها در کل دانشگاه می باشند و همواره در شرایط بحرانی تاثیرگذار بودند.
 
دکتر امینی سامان گفت: در شرایط اقتصادی کنونی پیشرفتهای خوبی در بیمارستان انجام شد که برخی از آن مربوط به گذشته و برخی هم طی چند سال اخیر است و اگر بسیاری از پروژه ها تامین اعتبار شود کار ساخت به پایان می رسد.
 
وی اظهار داشت: از دکتر فاضلی که  در این برهه حساس مسئولیت پذیرفتند قدردانی می نمایم و همه ما باید تلاش کنیم تا سیستم پیشرفت نماید.
 
به گفته وی بیمارستان در سالهای پیش بدهی داشت اما اکنون با تلاش همه بخشها و واحدهای بیمارستان بدهی آن کمتر شده است .
 
دکتر امینی سامان گفت: بحران کرونا موجب شد پزشکان تمام وقت از بیمارستان بروند و تعداد بیماران و در نتیجه درآمد بیمارستان کم شود و بیمارستان را با کمبود درآمد مواجه کند.
 
وی  در پایان با بیان اینکه از تک تک همکاران ارجمندم تشکر میکنم و این سعادت بزرگی بود که در خدمت این عزیزان باشم گفت: کارکنان بیمارستان را به عنوان خانواده خودم میدانم و انشاءاله هر واحد بیمارستان جهت پایبندی به رسالت بیمارستان حداکثر تلاش خود را انجام دهد.
 
۱۲ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید