اخبار

برگزار شد:

آیین تکریم و معارفه سازمانهای مردم نهادو خیرین دانشگاه

آیین تکریم و معارفه سازمانهای مردم نهادو خیرین دانشگاه

 

این آیین با حضور دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

 در این مراسم از زحمات دکتر مسعود قلعه سفیدی قدردانی و حجت الاسلام والمسلمین  قبادی به عنوان مدیر جدید سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه معرفی شد.

دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه بیان نمود

 فعالیت خیرین حوزه سلامت استان و ساماندهی کمک‌ها و حمایت های آنان در راستای ارتقا خدمات بهداشتی، درمانی بسیار حائز اهمیت است و دکتر قلعه سفیدی در زمان مدیریت خود در این حوزه فعالیت بسیار خوبی داشتند.

وی افزودنقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و خیرین در حوزه سلامت بر کسی پوشیده نیست و برای افزایش و پیشرفت شاخص های بهداشتی و ارائه مطلوب و توزیع عادلانه خدمات بهداشتی درمانی در تمام نقاط استان، جلب مشارکت های مردمی در حوزه سلامت بسیار ضروری است.

دکتر مسعود قلعه سفیدی مدیر پیشین سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه :

در این مدت با یاری همکارانم تمامی تلاش خود در راستای خدمت رسانی به مردم در راستای فراهم نمودن امکانات بهداشتی، درمانی با همراهی خیرین و موسسه های مردم نهاد در حوزه سلامت انجام دادم و برای تمامی خیرین حوزه سلامت آرزوی توفیق و بهروزی دارم.

یکی از مهمترین اقدامات انجام شده احداث بیمارستان خیرساز سرپل ذهاب است که امیدوارم با حمایت های رئیس دانشگاه ساخت آن تسریع یابد.

حجت الاسلام و المسلمین  قبادی در این حوزه تا کنون فعالیت های بسیار خوبی انجام داده اند و برای ایشان نیز آرزوی موفقیت دارم.

 حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه:

از تلاش و زحمات دکتر قلعه سفیدی و خیرین حوزه سلامت در استان سپاسگزارم  و امیدوارم با توجه به مشکلات و چالشهای مردم حاشیه نشین و مناطق محروم در حوزه سلامت، کمک و همکاری بیشتری از سوی خیرین نیک اندیش استان کرمانشاه در راستای رفع مشکلات درمانی آنها صورت گیرد.

باید با فرهنگ سازی و تعامل بیشتر با سازمان های مردم نهاد و خیرین استان جلب مشارکت های مردمی را در راستای ارتقا بهداشت و سلامت افزایش 

۱۸ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید