اخبار

دکتر محمدی:

اساتید از ارزشمندترین سرمایه های دانشگاه هستند

اساتید از ارزشمندترین سرمایه های دانشگاه هستند

 

جلسه مدیران گروه های آموزشی بالینی با حضور رییس دانشگاه ،معاونین توسعه مدیریت و منابع،آموزش و درمان دانشگاه و مدیران گروه های بالینی برگزار شد.

رییس دانشگاه در این نشست اساتید را یکی از ارزشمند ترین سرمایه های دانشگاه دانست و گفت:تمام تلاش خود را برای حل چالش ها و مسائل مطرح شده بکار خواهیم گرفت، اما مرتفع نمودن بسیاری از این مشکلات از توان دانشگاه خارج است و باید در حوزه وزارت بهداشت، مجلس و یا سازمان برنامه و بودجه برای برطرف نمودن آن اقدام نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: تمام اعضای هیات رئیسه دانشگاه شبانه روز در حال فعالیت و تلاش هستیم و یکی از اولویت ها و دغدغه های ما پرداخت به موقع کارانه ها به ویژه کارانه اعضای هیئت علمی می باشد.

دکتر محمدی افزود: سعی ما بر این است با مدیریت و صرفه جویی هزینه ها، کارانه ها به موقع به پرسنل و اعضای هیات علمی پرداخت شود.

رئیس دانشگاه بیان کرد :در این راستا برنامه های بسیار خوبی در دانشگاه در حال انجام است که استقلال مالی بیمارستان ها از جمله این برنامه ها می باشد که تأثیر بسزایی در ارتقاء فعالیتها و ارائه خدمات و به تبع آن افزایش درآمدها خواهد داشت.

به گفته وی کمبود تجهیزات جراحی و ابزار مورد نیاز آموزش دانشجویان است که طی چند ماه آینده نوسازی خواهد شد یکی دیگر از مشکلاتی که گروههای بالینی با آن مواجه هستند .

دکتر محمدی در ادامه از زحمات و تلاش یکایک شما اساتید گرانقدر بسیار سپاسگزاری کرد و گفت: افزایش و ارتقا کیفیت آموزش از جمله انتظاراتی است که از شما داریم و بی شک با تلاش های شما عزیزان پیشرفت چشمگیری در این زمینه خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: همه ما یک تیم هستیم و باید با همکاری و همدلی در مسیر پیشرفت و ارتقا همه جانبه دانشگاه نهایت تلاش و فعالیت را داشته باشیم .

گفتنی است در این  نشست مدیران گروه های آموزشی بالینی با دکتر محمدی رئیس دانشگاه، مدیر گروه های رادیولوژی، روانپزشکی،زنان و زایمان، طب اورژانس، بیماری‌های عفونی ، پوست ، آنکولوژی، نورولوژی، قلب و چشم مسائل و مشکلات خود را با رئیس دانشگاه در میان گذاشتند.

 

۲۰ دی ۱۴۰۱ ۰۸:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید