اخبار

معاون آموزشی دانشگاه:

ارتقاء کیفیت آموزشی از مهمترین اهداف دانشگاه است

ارتقاء کیفیت آموزشی از مهمترین اهداف دانشگاه است

 

معاون آموزشی دانشگاه در نشست مدیران گروه های آموزشی دانشگاه گفت: ارتقاء کیفیت آموزشی از مهمترین اهداف دانشگاه است که تنها با همراهی و همکاری دلسوزانه و همیشگی اعضای هیئت علمی دانشگاه میسر می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر وزیری بیان کرد: با توجه به تحصیل بیش از ۶۱۵۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم و سرانه فضای آموزشی در تمام دانشکده‌های دانشگاه حدودا نصف استانداردهای کشوری است.

وی اظهار داشت: برای ارتقا و توسعه دانشگاه باید جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه افزایش یابد و در رشته های مختلف،دستیاری، PHD و ارشد توسعه چشمگیری داشته باشیم .

وی با بیان اینکه زحمات اساتید پر تلاش دانشگاه و مدیران گروه های آموزشی، آموزشی بالینی بسیار قابل تقدیر است گفت: از شما می خواهم در خصوص اجرای برنامه های آموزشی،‌ پایان نامه های دانشجویان و همچنین حضور دانشجو، اینترن و رزیدنت با جدیت بیشتری نظارت نمایید و امید و انگیزه را در بین دانشجویان تقویت کنید.

دکتر وزیری گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم آموزش‌های مناسب را هم به نسل آینده پزشکان کشور ارائه کنیم، اما با توجه به‌ افزایش تعداد دانشجویان و افزایش تعداد آنان در بالین بیماران، مهارت‌های خوبی کسب نمی شود و استاد کنترل لازم را بر روی دانشجو نخواهد داشت که این مسئله باید به صورت جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در کنار استفاده از تجهیزات و وسایل، لازم است دانشجویان پزشکی حتما بر بالین بیماران حاضر شده و از نزدیک بصورت عملی آموزش ببینند و در این زمینه درخواستی که از مدیران گروه های آموزشی بالینی داریم این است که با دقت و جدیت بیشتری حضور دانشجویان را رصد نمایند .

۲۰ دی ۱۴۰۱ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید