اخبار

بهره برداری از بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی در سال آینده

بهره برداری از بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی در سال آینده

 دکتر وهاب امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر تازه آباد گفت: اقدام انسان دوستانه و همچنین استقبال بی نظیر مردم مهربان و نیکوکار شهرستان ثلاث باباجانی در اهدای خون ،در هنگام استقرار تیم سیار سازمان انتقال خون استان در این شهرستان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی همچنین افزود: از خیرین حوزه سلامت و از پیگیریهای دکتر لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و همکاری و حمایت های دکتر محمدی ریاست دانشگاه و زحمات فرماندار شهرستان در افتتاح بخش دیالیز بیمارستان سلامت شهرستان و ارائه خدمات مورد نیاز به بیماران در این بخش و اختصاص متخصص رادیولوژی جهت انجام سونوگرافی سپاسگزارم .

دکتر امینی گفت: خوشبختانه بیمارستان اصلی شهرستان در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی تعداد ۴ دستگاه آمبولانس در سطح شهر تازه آباد مشغول خدمات رسانی به بیماران می باشد و در آینده ی نزدیک واحد آزمایشگاه در بیمارستان سلامت و اولین درمانگاه تخصصی قلب و عروق با تجهیز دستگاه اکو کاردیوگرافی و تست ورزش در شهرستان تا پایان امسال جهت خدمت رسانی به بیماران نیز راه اندازی می شود.


۲۴ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید