اخبار

رئیس اداره تربیت بدنی کارکنان دانشگاه

انعقاد قرارداد با مربیان مجرب در رشته های مختلف ورزشی از اولویتهای اداره تربیت بدنی کارکنان دانشگاه می باشد

انعقاد قرارداد با مربیان مجرب در رشته های مختلف ورزشی از اولویتهای اداره تربیت بدنی کارکنان دانشگاه می باشد


 رئیس اداره تربیت بدنی کارکنان دانشگاه گفت: با تلاش مجموعه دانشگاه و همکاران اداره تربیت بدنی ، ورزش کارکنان از نظر کیفی و کمی در ادارات استان و رقابتهای ورزشی بانوان و آقایان وزارت متبوع پیشرفتهای خوبی داشته است.

بهروش طی گفتگویی با روابط عمومی دانشگاه گفت: قبل از بیماری کرونا در چهارسال متوالی در رقابتهای کارکنان دولت در دو بخش آقایان و بانوان رتبه برتر حداکثری در رشته های تیمی و انفرادی را کسب نموده است.

وی اظهار داشت: در بخش جانبازان و معلولین نیز ورزشکاران دانشگاه سه مقام برنز کشوری در سالهای گذشته کسب نموده اند و در مسابقات المپیاد ورزشی وزارت بهداشت در بخش آقایان ، دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه ، موفق به کسب مقام اول شطرنج و مقام سوم فوتسال در سطح کشور شده است.

بهروش گفت:برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان در سطح کلیه واحدهای دانشگاه با حضور ۳۲ تیم برگزار و از مقامهای برتر تقدیر بعمل آمد.

وی افزود:با توجه به کمبود زمان در سالنهای ورزشی دانشگاه برای رشته های منتخب سالن اجاره گردیده و با مربیان مجرب قرارداد انعقاد گردیده است.

بهروش گفت: در مناسبت های مختلف هم افزایی خوبی در بخش بانوان و آقایان و حضور پرشور در رشته های ورزشی حاکم است که این خود از پتانسیل بالای ورزش در همکاران میباشد.
۲۶ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید