اخبار

دکتر مصری:

جامعه پزشکی ما در همه ابعاد باعث افتخار ، بالندگی و سربلندی جمهوری اسلامی می باشد

جامعه پزشکی ما در همه ابعاد باعث افتخار ، بالندگی و سربلندی جمهوری اسلامی  می باشد
نشست صمیمانه دکتر مصری نایب رئیس و نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اعضای هیات رئیسه و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،روسای دانشکده ها، بیمارستان ها و شبکه ها پیرامون مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان برگزار شد.
 
دکتر مصری نایب رئیس مجلس و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: از زحمات دکتر محمدی رییس فعال و با برنامه ی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، معاونین، اساتید گرانقدر و روسای بیمارستانها و شبکه ها و پرسنل دانشگاه که در راستای ارتقا سلامت و بهداشت استان در تلاش هستند بسیار سپاسگزارم.
 
وی اخلاق رکن اصلی کار دکتر محمدی رییس دانشگاه علم پزشکی کرمانشاه دانست و گفت: ایشان به دور از حاشیه های سیاسی به صورت جدی مسایل و مشکلات دانشگاه را پیگیری می نمایند و خود من شاهد هستم که ایشان برای  جذب امکانات ،تجهیرات و ارتقا سلامت استان با جدیدت در تلاش هستند.
 
دکتر مصری گفت: مدیریت در کشور ما بسیار سخت و در عین حال ارزشمند است و همه مدیران ما نهایت تلاش خود را در راستای پیشرفت همه جانبه کشور داشته و دارند و علیرغم تحریم های ظالمانه با تمام توان در مسیر رشد و اعتلای کشور گام بر می دارند و در این مسیر زحمات بسیار زیادی را متحمل می شوند. 
 
وی با اشاره به اینکه بهداشت و درمان در کشور ما با وجود تمام تحریم ها یکی از پیشرو ترین ها در رشد و توسعه کشور محسوب می شود گفت: نظام پزشکی ما در همه ابعاد باعث افتخار و بالندگی و سربلندی جمهوری اسلامی بوده و امروز در دنیا حرفی برای گفتن دارد.
 
وی افزود: امروز پیچیده ترین اعمال جراحی در کشور  قابل انجام است و تعداد زیادی از بیماران خارجی برای درمان به کشور ما می آیند و این افتخار بزرگی است.
 
دکتر مصری شاخص های بهداشتی درمانی در کشور قبل و بعد از انقلاب را قابل مقایسه ندانست و گفت: نه تنها در بهداشت و درمان بلکه در تمام جهات کشور در این سالها مسیر پیشرفت را به خوبی طی کرده که بسیار ارزشمند و قابل توجه است.
 
وی افزود: برخورداری از گاز، انرژی حرارتی کم ضرر، شبکه های مخابراتی،برخوداری از آب آشامیدنی سالم،بهره مندی تمام نقاط کشور از امکانات بهداشتی درمانی مطلوب و برقراری عدالت در توزیع امکانات بهداشتی درمانی را می توان از مهمترین اقدامات انجام شده در کشور پس از انقلاب اسلامی برشمرد.
 
دکتر مصری با بیان اینکه  قاجار بدون هیچ جنگی بسیاری از استان های کشور را به بیگانگان واگذار کرد و در زمان پهلوی هم توانستند بحرین را کشور ما جدا کنند گفت:  این درحالی است که ما در هشت سال جنگ تحمیلی با دنیا جنگیدیم اما اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد و بیانگر این است که با وجود پشتیبانی و همراهی ملت، همواره پیروزی از آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه مشکل ما در حال حاضر معیشت و اقتصاد است که تحریم ها از مهمترین علل این مشکل محسوب می شوند گفت: با وجود اینکه ما به تمام تعهدات خود در برجام عمل کردیم اما انجام نشد و نشان داد که در زیر دستکش مخملی آمریکا یک دست آهنی مخفی شده و به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید به آمریکا اعتماد کرد.
 
۲۹ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید