اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با صدور بیانیه‌ای محکوم کرد

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با صدور بیانیه‌ای  محکوم کرد

 

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای، اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرده و از این نهاد انقلابی و مردمی حمایت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است : 🔻


بسم الله الرحمن الرحیم
وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة وَ مِن رِباطِ الخَیل تُرهِبونَ به عَدُوَّ اللِّه وَ عَدُوَّکُم

شما آیینه مجسم مظلومیتها و رشادتهای این ملت بزرگ در صحنه نبرد و تاریخ مصور انقلابید. شما فرزندان دفاع مقدس و پرچمداران عزت مسلمین و سپر حوادث این کشورید.

امام خمینی (ره)

سپاه جزو نهادها و پدیده‌های نوظهور انقلاب اسلامی است که در بحبوحه‌ی حوادث و هیجانهای بزرگ انقلاب به فرمایش امام خامنه ای (حفظه‌الله) سربلند از آب در آمد، سربلند خارج شد؛ هیچگاه دچار فرسودگی و انحطاط نشد، عناصر اساسیِ هویّتِ خودش را حفظ کرد و به سمت تعالی حرکت کرد.

انقلاب، یک حرف و یک حرکت دفعی نیست؛ بلکه یک حرکت مستمر است و اقتضای آن در زمانهای مختلف، متفاوت است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجموعه‌ای است که وجودش امروز برای کشور و ملت ایران و همه‌ی هدفهای والایی که این ملت برای خودش ترسیم کرده است، ضروری و لازم است و برای دفاع از انقلاب، تمامیت انقلاب ، هدفهای انقلاب و برای مقابله با دشمنان انقلاب به وجود آمده است. تمامی دشمنان انقلاب اسلامی به‌طور طبیعی در مقابل سپاه پاسداران صف بسته‌اند و حضور دارند؛ چون سپاه ، پاسدار انقلاب است. بازوی قدرتمند نظام و به عنوان گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است که نه تنها در ایران اسلامی بلکه فراتر از آن به کمک و ندای مظلومین درخط مقدم مقابله با ناامنی و تروریسم در منطقه بوده و در مقابله با تروریسم های جهانی با شجاعت تمام ایستاده و خاری در چشم امپریالیسم جهانی گردیده است.

 دولت های اروپایی و اتاق فکرهای صهیونیستی-اوانجلیستی، که استعمارگران دیروز و زورگویان امروز هستند از ترس تغییر موازنه جهانی و انتقال قدرت از غرب به شرق و قدرت یافتن جبهه مقاومت که با #ایران_قوی محقق شده است چنان به ضعف و زبونی رسیده اند که یا با تمسخر و توهین و اعمال ضدحقوق بشری خود مثل تحریم داروهاو ...و یا حمایت آشکار و پنهان از تروریست ها و رژیم های مرتجع کودک کش میخواهند مانع اعتلای کلمه حق و زمینه سازی ظهور منجی بشریت شوند اما کور خوانده اند زیرا این وعده خداست و تحقق خواهد یافت ولو اکراه داشته باشند؛

هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ

این اقدام اتحادیه اروپا نیز در ادامه این فعالیت های مذبوحانه ناشی از دستپاچگی و اضطراب آنان است و مطمئنا بر عزم و اراده ما می افزاید و حقیقت حمایت آنان از تروریست های واقعی همچون صهیونیست ها و وهابی ها را آشکارتر می سازد...

ما جامعه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ائم از دانشجویان ، کارمندان ، پزشکان و اساتید این دانشگاه ضمن محکومیت این اقدام اعلام می داریم که آرمان ها و ارزش هایمان را پاسداری خواهیم کرد و در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بسیجی های این نهاد انقلابی دردفاع از ارزشها ذیل رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله‌العالی ) دشمنان قسم خورده این انقلاب را با پاسخ قاطع و محکم و پشیمان کننده روبرو خواهیم کرد.


۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید