اخبار

ثبت ۸۱۴۵ تحقیقات مصوب در دانشگاه طی ده سال گذشته

ثبت ۸۱۴۵ تحقیقات مصوب در دانشگاه طی ده سال گذشته
 
دکتر جلیلی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر از ثبت ۸۱۴۵ تحقیقات مصوب در دانشگاه طی ده سال گذشته خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امسال خوش درخشید و در بین دانشگاه تیپ دو کشور رتبه اول را از آن خود ساخته است که این موفقیت مرهون حمایت های همیشگی رییس دانشگاه و تلاش محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه است.

 
به گفته وی در برخی از بخش ها نیز از جمله فناوری و تحقیقات دانشجویی و ترجمان دانش رتبه سوم کشور و در مجموع در کل کشور رتبه ۷ را در بین ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور را بدست آورده است.
 
دکتر جلیلی گفت: در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه H index برابر ۱۱۰ است که جایگاه بسیار خوبی است و تعداد مقالات منتشر شده در کشور و  تعداد مقالات چاپ شده در مجلات بین الملل بسیار قابل توجه است.
 
وی افزود: به طور کلی از سال ۱۳۹۱ تا کنون تعداد ۸۱۴۵ طرح تحقیقاتی مصوب داریم و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، به دلیل حمایت های ویژه دکتر محمدی رییس دانشگاه از حوزه تحقیقات ،از جمله دانشگاه هایی است که محدودیتی برای بودجه در این حوزه ندارد.
 
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: امسال برای اولین بار در حیطه ترجمان دانش رتبه اول را در کشور کسب کردیم و کارهای بسیار ارزشمندی در دانشگاه انجام شده است.
 
وی افزود: در بخش کمیته تحقیقات دانشجویی در دانشگاه های تیپ دو کشور موفق به کسب مقام اول شدیم و در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور پس از دانشگاه های شهید بهشتی و تبریز سوم را به دست آوردیم.
 
به گفته او دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه فناوری نیز در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ دو در جایگاه اول قرار دارد و در بین دانشگاه های سراسر کشور پس از دانشگاه های تهران و شهید بهشتی سوم است.
 
 گفتنی است در این مراسم از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.
 
۹ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید