اخبار

اجرای چندین طرح عمرانی بهداشتی در شهرستان پاوه در راستای ارتقا بهداشت شهرستان

اجرای چندین طرح عمرانی بهداشتی در شهرستان پاوه در راستای ارتقا بهداشت شهرستان


 مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه از اجرای چندین طرح عمرانی بهداشتی در شهرستان پاوه در راستای ارتقا بهداشت شهرستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر سهرابی گفت:تکمیل و بهره برداری ساختمان ۸ واحدی پاویون پزشکان متخصص، احیای پروژه راکد(از سال ۹۸پیشرفت فیزیکی۳۰٪)، ساختمان مرکز جامع سلامت شماره ۲ واقع در میدان بسیج در این شهرستان راه اندازی شده است و پروژه های خانه بهداشت زردوئی و خانقاء ، درحال تائید مناقصه ، مصوب و اجرایی خواهد شد.


وی افزود: پیشرفت فیزیکی ۹۷درصدی پروژه سرکران و اتمام و تحویل این طرح با انجام دیوار حائل به اتمام رسید و در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.
 
دکتر سهرابی افزود: پروژه مرکز جامع خدمات سلامت شماره ۳ واقع در تپه کوله نیز با تامین اعتبار لازم به زودی اجرایی خواهد شد.

به گفته وی همچنین پروژه مرکز جامع خدمات سلامت روستای وراء و درحال تکمیل جواز و سند می باشد و صدور مجوز ساخت پروژه طبقه ۲ ساختمان اداری شبکه بهداشت که از سال ۹۲ متوقف گردیده است.

وی اظهار داشت: افتتاح و بهره برداری از دستگاه جدید زباله سوز بیمارستان قدس پاوه، تفکیک اورژانس بستری و سرپایی و اختصاص دو پزشک تمام وقت به اورژانس بیمارستان، فعالیت داروخانه بیمارستان بصورت شبانه روزی (پیش از این ارائه خدمات صرفا جهت بیماران بستری بود) از مهمترین اقدامات در حوزه درمان شهرستان است.

دکتر سهرابی افزود:نصب و راه اندازی دستگاه c_Arm جهت اتاق عمل مراحل تائید محل نصب را سپری و بزودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی همچنین جذب و به کارگیری پزشکان متخصص جهت ارتقای سلامت و بهبود کیفیت درمان را  از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان دانست..

#فجرعلوی_سلامت_همگانی

۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید