اخبار

دیدار تیم پایش سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت با معاون توسعه دانشگاه

دیدار تیم پایش سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت با معاون توسعه دانشگاه

تیم پایش سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت که به منظور بررسی منابع و مصارف دارو و ملزومات مصرفی دانشگاه به کرمانشاه سفر کرده اند، با مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دیدار و گفتگو کردند.

مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: انجام پایش های مستمر در حوزه های مختلف، خصوصا حوزه دارو می تواند بسیار با اهمیت باشد تا ضمن به اشتراک گذاشتن تجارب، چالش های موجود بررسی و راهکارهای لازم ارائه گردد.

وی اظهار داشت: کسورات بیمه ای، اعمال جراحی گلوبال، کاهش فرانشیز و مسائل مربوط به ارز ترجیحی از جمله چالش های موجود در حوزه دارویی می باشد.

مهندس کریمی افزود: نظارت دقیق بر منابع باید بسیار مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم مشکلات موجود را به حداقل ممکن برسانیم.

همچنین مهندس سالاری کارشناس تیم پایش سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت نیز با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از دانشگاههای خوب کشور در حوزه مدیریت مالی است گفت: این دانشگاه دارای نیروهای جوان و آگاه به دستورالعملهای امور مالی است و کلیه مستندات نیز شفاف و دقیق می باشد.

وی افزود: در پایش های به عمل آمده مشکلات و کمبودها و وضعیت بدهی های دارویی دانشگاهها بررسی و ریشه یابی می شود و با همفکری آنان راهکارهای لازم جهت برون رفت از این مشکلات، ارائه و مورد نظر قرار می‌گیرد.

مهندس سالاری گفت: منابع و اعتبارات حوزه دارویی صرفا باید در همان راستا مورد استفاده قرار گیرد و از جابجایی منابع دارویی اکیدا خودداری گردد.

وی افزود: همچنین می بایست بر داروهای موجود در انبارها نظارت دقیق و کافی  اعمال گردد و نگهداری و مصرف داروها مورد پایش قرار گیرد .

۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید