اخبار

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی


در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی با اتکاء به قدرت مردم، آسیب‌ناپذیر است ( مقام معظم رهبری)

انقلاب بزرگ ایران، در شیوه شکل‌گیری، نفوذ فراگیر و حتی پیروزی شکوه‌مندش با بسیاری از انقلاب‌های دیگر جهان متفاوت بود. یکی از رموز جاودانه این انقلاب، اراده پرشور و حضور آگاهانه مردمی بود که برای هدفی والا و مقدس، با تمام توان و حتی با نثار جان به میدان مبارزه شتافتند.

بی تردید، نهضت بزرگ ملت ایران را با شکوهی که از قدرت دین باوری آشکار ساخت و بیدارباشی که به بشر غفلت زده از فطرت داد، می‌توان سرآغاز فصل جدیدی در حیات بشری دانست؛ چنان که مقام معظم رهبری فرمود: 《انقلاب اسلامی، هویت اسلامی را در دنیای اسلام و هویت معنوی را در کل جهان زنده کرد.》

ظهور انقلاب اسلامی ایران و افق های روشنی که از حق باوری و عدالت گستری به روی جهانیان گشود، زمینه ساز ظهور آخرین حجت حق بر زمین و عصر تب و تاب بشر برای درک درست آن یار غایب از نظر است.

حضور مردم در راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ایام الله بهمن به معنای ادامه راه انقلاب اسلامی و امام راحل است. هر مقدار این حضور پررنگ‌تر و مقتدرتر باشد به دنیا نشان می‌دهد که ملت ما دارای انسجام و وحدت ملی است و ملت ایران امسال نیز پرشورتر از سال‌های گذشته در این مراسم حضور پیدا کردند.
 
اینجانب به نوبه خودم ایام فرخنده ۲۲ بهمن، ایام پیروزی خون برشمشیر و حق بر باطل را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و خصوصا جامعه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید آن دارم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق‌های روشن ایران سرافراز حرکت کنیم.

 دکتر محمدرضا غلامی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

#فجرعلوی_سلامت_همگانی

۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید