اخبار

راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی در سال آینده

راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی در سال آینده


دکتر وهاب امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی گفت: با تلاش های صورت گرفته  واحد ویژه دیالیز با ظرفیت انجام دیالیز همزمان برای دو نفر در این شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: تجهیز آزمایشگاه بیمارستان سلامت با کمک دانشگاه علوم پزشکی و خیرین حوزه سلامت و افتتاح آن در دهه مبارکه فجر امسال از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان ثلاث باباجانی می باشد.

به گفته وی افتتاح واحد اعزام و انتقال بیمارستان سلامت که منجر به افزایش ظرفیت انتقال بیماران بدحال شهر تازه آباد از دو دستگاه آمبولانس به چهار دستگاه شد.

دکتر امینی گفت: همچنین جذب متخصص رادیولوژی طرحی برای اولین بار در شهرستان که به صورت ۱۲ روز در ماه انجام سونوگرافی را برای شهروندان میسر می سازد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان ثلاث باباجانی گفت: اختصاص یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر314 به پایگاه جاده ای میرآباد که به محض بازگشت آمبولانس مذکور از سرویس دوره ای موتور به آن پایگاه تحویل خواهد شد.

وی افزود: گسترش فضای فیزیکی زایشگاه بیمارستان سلامت به دو برابر ابعاد اولیه و افتتاح اولین درمانگاه تخصصی قلب و عروق با تجهیز دستگاه اکوکاردیوگرافی و تست ورزش از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری می باشد.

دکتر امینی گفت:بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی نیز در حال ساخت است و  نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد. 
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید