اخبار

افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی حوزه سلامت در دهه فجر امسال در استان

افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی حوزه سلامت در دهه فجر امسال در استان
 
سی و سه پروژه عمرانی حوزه سلامت در دهه فجر افتتاح شد

 


 

افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی حوزه سلامت در دهه فجر امسال در استان

در دهه فجر امسال تعداد ۳۳ پروژه عمرانی درحوزه سلامت به متراژ حدود ۷۰۰۰متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید.

احداث ساختمان ۸ واحدی اقامتگاه پزشک متخصص،احداث پاویون رادیولوژی بیمارستان قدس پاوه،احداث خانه بهداشت روستای سرکران،احداث و بهسازی ساختمان پارک علم و فناوری، احداث و تجهیز بخش IPD مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) ،احداث خانه بهداشت در روستاهای دهنو،کارخانه و آران شهرستان کنگاور، احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستای قره بلاغ شهرستان سرپل ذهاب از مهمترین این طرح هاست.
 

#فجرعلوی_سلامت_همگانی

 


سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو امروز در دومین رو از دهه فجر با حضور دکتر محمدی و معاونین دانشگاه افتتاح شد.

 

 این سالن کنفرانس به متراژ ۳۲۰ متر مربع در معاونت غذا و داروی دانشگاه به بهره برداری رسید.  

 

#فجرعلوی_سلامت_همگانی

 

 

 

ساختمان خانه بهداشت بیامه از توابع بخش گهواره شهرستان دالاهو افتتاح گردید.

این خانه بهداشت که در اثر زلزله سال ۱۳۹۶ تخریب گردیده بود با همت خیرین سلامت سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مساحت ۹۰ مترمربع زیربنا و اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

این‌خانه بهداشت به بیش از ۵۰۰ نفر از اهالی منطقه خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه می دهد.

 

 #فجرعلوی_سلامت_همگانی

 


 آیین کلنگ زنی مرکز خدمات سلامت روستای قارلق بزرگ با حضور فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور برگزار شد.

 

این مرکز سلامت که سالها مطالبه مردم و اعضای شورای روستای قارلق بزرگ بود با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

 

زمین این مرکز به مساحت ۲ هزار متر مربع توسط خیر نیک اندیش آقای کرم رضا قارلقی اهدا شده است.

 

#فجرعلوی_سلامت_همگانی

 


 اولین درمانگاه تخصصی قلب و عروق  در شهرستان ثلاث باباجانی و همچنین آزمایشگاه بیمارستان سلامت این شهرستان افتتاح شد.

در ادامه گسترش خدمات تخصصی حوزه درمان ، اولین درمانگاه تخصصی قلب و عروق در شهرستان ثلاث باباجانی با اعتباری بالغ  ۲۵ میلیارد ریال راه اندازی شد.

این درمانگاه جهت متمرکز سازی خدمات با رفع نیاز مراجعه به خارج از شهرستان ، از این پس بیماران نیازمند به انجام اکوکاردیوگرافی و تست ورزش در این درمانگاه خدمات مربوطه را دریافت می نمایند.

با همت خیرین حوزه سلامت و واحد مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آزمایشگاه بیمارستان سلامت شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال راه اندازی شد.

 

 #فجرعلوی_سلامت_همگانی

 


 افتتاح سه پروژه درمانی و تجهیزاتی در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال 

بخش سایکوسوماتیک، ارولوژی جدید و همچنین دو دستگاه امحاء زباله مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) ظهر امروز با حضور مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر صوفیوند معاون درمان و دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

بخش سایکوسوماتیک با متراژ ۲۲۱  مترمربع دارای ۱۲ تخت می باشد که با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی گردید و بخش اورولوژی جدید نیز با متراژ ۲۲۴ مترمربع و ۱۰ تخت با هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

همچنین با توجه به تولید روزانه دو هزار کیلوگرم زباله در بیمارستان امام رضا(ع) دو دستگاه امحاء زباله با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خریداری، نصب و راه اندازی شد.

 

#فجرعلوی_سلامت_همگانی

 

 

 

 مراسم افتتاحیه پانسیون پزشکان مرکز جامع سلامت روستای زلان از توابع  شهرستان جوانرود با حضور مهندس نقشبندی فرماندار، دکتر کمال ویسی مدیر شبکەبهداشت و درمان و مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی این شهرستان برگزار شد.

 

 #فجرعلوی_سلامت_همگانی

 


 در نهمین روز از دهه مبارک فجر آئین کلنگ زنی ساخت پانسیون پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی ازگله ثلاث باباجانی با حضور فرماندار، بخشدار ازگله و اعضاء شورای اداری این شهرستان برگزار شد.

پانسیون پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی ازگله با زیربنای ۸۰ متر مربع  از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.

 

#فجرعلوی_سلامت_همگانی

 

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید