اخبار

افتخاری دیگر برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

افتخاری دیگر برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
 

 دکتر شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه از کسب جایگاه اول مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ارزیابی عملکرد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی ددانشگاه وی اظهار داشت:مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه برای چهارمین سال متوالی در سال های ۱۳۹۷، ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در برنامه ارزیابی عملکرد کشوری حوزه تجهیزات پزشکی، امتیاز کامل و جایگاه اول را به دست آورد.

به گفته وی روند این ارتقاء از سال ۱۳۹۵ و از رتبه ما قبل آخر به سوم در سال ۱۳۹۶ و رتبه نخست در سالهای ۱۳۹۷ ، ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و هم اینک ارزیابی ۱۴۰۰ با تلاش جمعی تیم مدیریت تجهیرات پزشکی شامل ستاد و مراکز درمانی محقق گردیده و کسب این جایگاه یکی از عوامل مهم حضور دانشگاه کرمانشاه بعنوان دانشگاه پیشرو در سیاست گذاری های کشوری برای حوزه تجهیزات پزشکی است. 

دکتر شیرزادیان گفت: این برنامه شامل سنجش تمامی شاخصهای عملکردی حوزه تجهیزات پزشکی شامل رعایت قوانین و دستورالعملها، آموزش، تأمین تجهیزات و ملزومات، پایش شبکه توزیع و مصرف، بازرسی و... است که همه ساله توسط وزارت متبوع صورت می پذیرد. 

وی  این موفقیت بزرگ را به ریاست، معاونین، روسا، مدیران مراکز بهداشتی-درمانی، کارکنان حوزه مدیریت تجهیزات پزشکی ستاد و صف و کلیه کارکنان دانشگاه تبریک گفت و  افزود:  انشاءاله با حفظ این جایگاه که مهمتر از کسب آن می باشد روند ارتقا و موفقیت دانشگاه در این حوزه تداوم داشته باشد.


۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید