اخبار

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه:

در حوزه پروژه های عمرانی و تامین اعتبارات و بودجه در برخی از شاخص ها جزو سه دانشگاه برتر کشور هستیم

در حوزه پروژه های عمرانی و تامین اعتبارات و بودجه در برخی از شاخص ها جزو سه دانشگاه برتر کشور هستیم
 
مدیران امور مالی، بودجه، منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، منابع انسانی، تحول اداری، آمار و فناوری اطلاعات، معاون مدیریت پشتیبانی و همچنین قائم مقام معاونت توسعه، صبح امروز گردهم آمدند و با مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

 در این نشست مدیران هر یک از مدیریت های معاونت توسعه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های حیطه کاری خود، چالش ها و مشکلات موجود را نیز مطرح و به تبادل نظر پرداختند.

مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: سال ۱۴۰۱ به لحاظ مسائل مالی و بودجه ای، سال سختی برای دانشگاه بود که امیدواریم در سال آتی این مشکلات مرتفع گردد.

وی اظهار داشت: در همایش معاونین توسعه دانشگاههای علوم پزشکی کشور که هفته گذشته برگزار شد خوشبختانه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه توسعه بسیار مطلوب و رضایتبخش بود.

مهندس کریمی با بیان اینکه در بخش پروژه های عمرانی در برخی از شاخص های کشوری موفق به کسب مقام اول شدیم گفت: در حوزه تامین اعتبارات لازم و شاخص های بودجه ای نیز در بین سه دانشگاه برتر کشور قرار گرفته ایم که از همکاران زحمتکش این دو مدیریت قدردانی می نمایم.

وی عنوان کرد:در مدیریت منابع انسانی، نظم بسیار خوبی حاکم شده است و امورات به خوبی رفع و رجوع می شود و باید تلاش کنیم تا مجوزهای بیشتری برای جذب نیروهای رسمی و پیمانی دریافت نماییم.

ایجاد پست های جدید برای نیروهای ایثارگر در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد و تبدیل وضعیت آنان تا پایان سال تعیین تکلیف خواهد شد.

به گفته وی پیرو بخشنامه ابلاغی کلیه پرسنل واجد شرایط بازنشستگی، به این مقام نائل آمدند و باید با رصد کامل کلیه واحدهای تابعه دانشگاه، این بخشنامه به خوبی اجرا گردد.

وی همچنین عنوان کرد: تایمکس مرکزی باید از اوایل سال آتی در کلیه واحدهای تابعه دانشگاه اجرا شود  تا بتوانیم یک عدالت نسبی در ورود و خروج و پرداختی بین کارکنان دانشگاه بوجود آوریم.

مهندس کریمی گفت: همگی باید تلاش کنیم تا پرداخت ها عادلانه شود و پرداخت اضافه کار نیز بر اساس شاخص های‌کمی و کیفی صورت گیرد.

وی تاکید کرد:در جهت توانمند سازی کارکنان آموزش ضمن خدمت و در جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی آنان، امور رفاهی و ورزش باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.


۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید