اخبار

برگزاری مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه

برگزاری مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه
مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با حضور سردار سرتیپ ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان ، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از اعضا هیات اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی، اعضا هیات علمی و مدیران دانشگاه برگزار شد.

 

دکتر منصوری

دکتر منصوری رئیس بسیج جامعه پزشکی استان ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین هشتم اسفندماه روز بسیج جامعه پزشکی گفت: حضور پر رنگ شما در طول سال گذشته در برنامه های مختلف بسیج جامعه پزشکی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و از یکایک شما عزیزان سپاسگزارم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: امیدوارم این حضور در سال آینده پر بارتر و موثرتر باشد و بتوانیم همچنان از همراهی و همکاری شما عزیزان بهره مند گردیم.

وی اظهار داشت: ایامی که بر ما گذشت ایام بسیار سختی است و دشمن علیه ما جنگ همه جانبه ای را شروع کرده است که تنها با همراهی و همدلی و با داشتن روحیه بسیجی می توان با آن مقابله کرد.

دکتر منصوری گفت: با لطف و عنایت خداوند متعال همانگونه که رهبر معظم انقلاب امیدوارنه به ما وعده داده اند ،بی شک از این مرحله هم با سربلندی و اقتدار عبور خواهیم کرد و ما به فرمایشات ایشان اعتقاد راسخ داریم .

وی افزود:  علاوه بر این ، عبور از این مرحله، بصیرت و نگاه ویژه شما عزیزان در مجموعه های مختلف دانشگاه را می طلبد.

دکتر منصوری برگزاری این نشست ها و بیان مسائل و مشکلات در جامعه و نیز ارائه راهکارها را گامی درجهت بصیرت افزایی و روشنگری دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با این رویکرد در این راستا گامی موثر برداریم.

 

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید