اخبار

دکتر محمدی:

فرهنگ بسیجی همواره نجات بخش کشور و مردم خواهد بود

فرهنگ بسیجی همواره نجات بخش کشور و مردم خواهد بود

رییس دانشگاه در مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ضمن عرض تبریک و تهنیت مجدد اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و روز جانباز  گفت: عید نیمه شعبان که عید واقعی برای همه بشریت است را نیز پیشاپیش به شما عزیزان بسیجی تبریک می گویم .
 
دکتر محمدی گفت: به طور قطع انقلاب اسلامی ما تا کنون از تلاطم های بسیار زیادی عبور کرده و مردم ما در این ۴۴ سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، التهابات زیادی را پشت سر گذاشته اند و بی شک اگر فرهنگ بسیجی بر کشور حاکم نبود و اگر بسیج نبود نمی توانستیم این مسائل را با اقتدار پشت سر بگذاریم.

وی اظهار داشت: در مقابله با اغتشاشات اخیر نیز فرهنگ بسیجی و روحیه بسیجی که در ملت وجود دارد موجب عبور از آن و نقش برآب شدن توطئه های دشمن شد .

دکتر محمدی گفت: اینجاست که درایت امام امت (ره) بر همه ما روز به روز روشن تر می شود که پایه گذار بسیج و فرهنگ بسیجی بودند و فرهنگ بسیجی همواره نجات بخش کشور و مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه با عنایت خداوند متعال  تا زمانی که فرهنگ بسیجی در کشور ما وجود دارد جمهوری اسلامی هم پایدار خواهد بود گفت:  ملت ما همواره  یکپارچه و متحد و همدل هستند و نظام در مسیر اهداف عالیه ای که برای آن طراحی شده است حرکت رو به جلو و همراه با پیشرفت و توسعه خواهد داشت.

 

دکتر محمدی همچنین افزود: از سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه که همواره در مسائل مربوط به جامعه پزشکی ، جامعه سلامت و حوزه دانشگاه علوم پزشکی یار و یاور همه ما هستند بسیار سپاسگزارم
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید