اخبار

فرماندار کرمانشاه در جشن بزرگ درختکاری:توجه به منابع طبیعی مهم ترین رکن توسعه پایدار است

فرماندار کرمانشاه در جشن بزرگ درختکاری:توجه به منابع طبیعی مهم ترین رکن توسعه پایدار است
 جشن بزرگ درختکاری با حضور مسئولان استان در ضلع شمالی مجتمع بیمارستانی امام رضا( ع) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

دکتر رحیمی زنگنه فرماندار کرمانشاه ، توجه به منابع طبیعی را مهم ترین رکن توسعه پایدار دانست و گفت: توسعه پایدار بدون توجه به منابع طبیعی اتفاق نمی افتد .

وی اظهار داشت: کاشتن فقط یک نهال ساده، فواید بسیاری به ویژه در دنیای صنعتی امروز دارد و با این کار می توان تا حدودی آسیب هایی که توسط انسان به طبیعت وارد شده جبران نمود.

دکتر رحیمی زنگنه با بیان اینکه فرهنگ درختکاری باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود گفت: همه باید در کنار هم در حفظ محیط زیست کوشا باشیم و امروز همه ما در برابر آیندگان مسئولیم و می بایست با تمام توان خود در حفظ منابع طبیعی کشور تلاش کنیم.

فرماندار کرمانشاه گفت: روز درختکاری  روز یادآوری برای بازآفرینی نظم طبیعی در نهاد عالم هستی است که همه اجزای آن تسبیح گوی خداوند متعال هستند.

وی از دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دیگر دست اندرکاران که این مراسم را همراه با زنده شدن طبیعت و در بهار کردی که متناسب با فرهنگ ما می باشد برگزار کرده اند سپاسگزاری کرد و گفت:به طور قطع برگزاری این مراسم در راستای حفظ منابع طبیعی و توجه بیشتر به محیط زیست و ارائه راهکارهای اصولی و کاربردی در این خصوص راهگشا و اثرگذار خواهد بود.


درختکاری
درختکاری

 

 

 


۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید