اخبار

نشست مجمع خیرین سلامت بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه

نشست مجمع خیرین سلامت بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه

حجت‌الاسلام قبادی مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه در نشست مجمع خیرین سلامت بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه که صبح امروز برگزار شد عنوان کرد:مشارکت در کارهای خیر و عام المنفعه بسیار ارزشمند است چرا که مبتنی بر آموزه‌های دینی و معارف اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه موسسات خیریه بیمارستانی در راستای ارائه خدمات درمانی به مردم تا کنون اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند گفت: اولویت ما دارو و تجهیزات پزشکی است و افزایش کمک های خیرین در این راستا ،بسیار اثر بخش و موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بی شک نتیجه کار خیرین و کمک های آنها، تاثیرات مثبت و سازنده ای را بر جامعه خواهد داشت افزود: حمایت ها و پشتیبانی های خیرین سلامت، فرصت مغتنمی برای دانشگاه بوده و این مشارکت و همکاری در تحقق نیازمندیهای حوزه سلامت استان، ارزشمند و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام قبادی حمایت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در این زمینه را بسیار قابل توجه دانست و گفت: اما همچنان نیازمند مساعدت سایر خیرین بزرگوار در حوزه سلامت استان در راستای خدمت به مردم هستیم.

همچنین دکتر فاضلی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) نیاز  ضمن قدردانی از همیاری و همکاری خیرین در راستای توسعه و ارتقا خدمات درمانی در بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: این بیمارستان در زمینه درمان بیماریهای گوش و حلق و بینی ، چشم پزشکی و کاشت حلزون علاوه بر استان کرمانشاه ،چندین استان مجاور را پوشش می دهد.

وی اظهار داشت:پزشکان ما در این بیمارستان در روز ۷۰ الی۸۰ عمل انجام می دهندو افتخار می کنیم که به مردم استان و استانهای غربی خدمات لازم و مطلوب درمانی را در این بیمارستان ارائه می دهیم.

دکتر فاضلی گفت: خیرین بزرگوار درحوزه های مختلف فعالیت دارند ، اما اهمیت فعالیت خیرین حوزه سلامت بر کسی پوشیده نیست و ما نیازمند فعالیت بیشتر خیرین در این حوزه هستیم ،چرا که نجات یک انسان نجات کل بشریت است.

وی با بیان اینکه در اینجا مدیریت و ساماندهی کمک ها با  خیرین است و اجرای آن برعهده ما خواهد بود گفت: اگر کمک خیرین را در حوزه سلامت داشته باشیم به طور قطع خدمات بیشتری به استان و غرب کشور حتی کشورهای هم جوار مثل عراق میتوانیم ارائه دهیم.

 


رسانه جدید
رسانه جدید


۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید