اخبار

دکتر محمدی:

فارغ التحصیلان رشته های بین الملل پیام آوران علمی خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند

فارغ التحصیلان رشته های بین الملل پیام آوران علمی خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند

دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه در مراسم‌جشن فارغ التحصیلی دانشجویان بین الملل گفت: ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت که همگی منتظر فرج او هستیم ، فارغ التحصیلی دانشجویان بین الملل را تبریک عرض می نمایم و قطعا این جشن یک جشن بزرگ برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است و روزی به یاد ماندنی برای دانشگاه و دانشجویان می باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: فارغ التحصیلان رشته های بین الملل می توانند پیام آوران علمی خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باشند و در واقع مردمان خود را با این دانشگاه و آداب و رسوم کرمانشاه بیشتر آشنا نمایند.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه جایگاه دانشگاه علوم پزشکی خوشبختانه در میان تمامی دانشگاهها جایگاه بسیار خوبی است گفت:  شما دانشجویان در دانشگاهی تحصیل کرده اید که فارغ التحصیلان آن در حوزه سلامت در سال های گذشته خوش درخشیده اند.

 دکتر محمدی عنوان کرد: تقریبا همه خدمات حوزه علوم پزشکی ،علوم دارویی و علوم دندان پزشکی در کرمانشاه و برخی استان های دیگر توسط دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام گرفته است ، و این امر نمایانگر این است که  شما دانشجویان بین الملل قطعا درجه علمی بالایی دارید که در این دانشگاه تحصیل نموده اید.

وی با بیان اینکه اهمیت مطالعه پس از فراغت از تحصیل و به روز بودن علومی که دانشجویان می آموزند ، آنان را به لحاظ جایگاه علمی بالا می برد  گفت: درهمین راستا آموزش مداوم دانشگاه آمادگی دارد که با دانشجویان همکاری داشته باشد.

رئیس دانشگاه همچنین گفت: تمایز رشته های پزشکی با سایر رشته ها در ارتباط با سلامت مردم می باشد و این مسئولیت سنگین انسانی است و همه شما به عهدی که بامردم و سوگندی که امروز یاد می کنید میبایست پایبند باشید.

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید