اخبار

از اعضای هیات علمی ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر شد

از  اعضای هیات علمی ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر شد
 
صبح امروز طی مراسمی با حضورمدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه ، رئیس دانشگاه ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مشاور رئیس دانشگاه و دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه، از اعضای هیات علمی ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر شد.

 

دکتر محمدی رئیس دانشگاه در این آیین گفت: خانواده‌ها ی ایثارگران چشم و چراغ دانشگاه هستند و در چشم همه ما و مردم ، عزیز و ارزشمند هستند .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: اقتدار ، امنیت و سربلندی نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران در دنیا مدیون  ‏رشادت ها و ایثار گری های شهدای انقلاب اسلامی ، ۸سال دفاع مقدس است.

دکتر محمدی با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نزد خداوند متعال  ارزش بسیار بالایی دارد گفت: به طور قطع مسؤلین دانشگاه جزو وظایف خود می‌دانند که به هر نحوی قدردان این عزیزان باشند .

همچنین دکتر شهیدی مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه نیز عنوان کرد: شهدا با گذشتن از جان و مال خود عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند .

وی ضمن بیان اینکه پیشاپیش فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان  امام راحل(ره)را گرامی می داریم گفت: پیشرفت همه جانبه انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدا و از جان گذشتگی این شهدای  گرانقدر است.
 
دکتر شهیدی گفت: برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت  باید از هیچ کوششی فرو ‏گذار نکنیم . در این خصوص برنامه های ویژه ای در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هفته بزرگداشت مقام شهدا در استان خواهیم داشت.

 

درادامه حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز بیان کرد:آنچه اسلام را تا کنون زنده نگه داشته ایثار بوده است و ایثارگری در طول تاریخ بشریت به کربلا بر می گردد و به لطف خداوند متعال انقلاب ما در تداوم راه امام حسین (ع) و قیام عاشورا می باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: شهدا با همه وجود در برابر دشمن ایستادند و ما امنیت کشور را مرهون خون این شهدای والامقام هستیم.

حجت الاسلام محبی همچنین عنوان کرد: ما در جنگ نرم دشمن نیز باید با ایثار و از خودگذشتگی در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم کوچکترین آسیبی به ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی  وارد گردد.

همچنین مرادی مشاور رئیس دانشگاه و دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه نیز طی گزارشی اعلام کرد:تعداد ۴۳۷۵ نفر از پرسنل دانشگاه شاهد و ایثارگر  هستند  ،۳۱۲ نفر دانشجوی خانواده ایثارگر در این دانشگاه تحصیل می کنند ، ۱۵ شهید مدافع سلامت و ۱۴ شهید دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جان خود را فدای نظام و انقلاب کرده اند و از مهمترین اقدامات این واحد انجام تبدیل وضعیت پرسنل ایثارگر دانشگاه می باشد.

گفتنی است در این مراسم  از دو نفر از اعضای هیات علمی ایثارگر دانشگاه با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.


۵
۴
۳
۲
۱

 


۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۲۰:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید