اخبار

آیین تکریم و معارفه رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) برگزار شد
 

 آیین تکریم و معارفه رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) با حضور معاون درمان دانشگاه و جمعی از کارکنان این بیمارستان برگزار شد.


در این مراسم از زحمات دکتر پیام محمدی  قدردانی و دکتر سیروس نصیری به عنوان رئیس  جدید مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)  معرفی شد.
 
دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه  گفت: اگرچه در جمع همکاران خدوم دانشگاه بودن مایه خیر و برکت است اما در حال حاضر با وجود مشکلات فراوانی که وجود دارد پذیرفتن مسئولیت از خودگذشتگی است.

وی اظهار داشت:  از تلاشهای دکتر پیام محمدی در طی تصدی ریاست بیمارستان امام رضا (ع) صمیمانه قدردانی می نمایم و برای دکتر نصیری که از نیروهای کارآمد دانشگاه هستند آرزوی توفیق روزافزون دارم‌.

دکتر صوفیوند گفت: درآمدهایی که بیمارستانها کسب می نمایند در  جهت ارتقا وضعیت معیشتی کارکنان آنها تاثیرگذار است و انشاءاله در هفته آینده کارانه گلوبال پرستاران پرداخت خواهد شد

همچنین دکتر پیام محمدی با بیان اینکه از رئیس دانشگاه و اعتماد ایشان و همچنین از دکتر نصیری در پذیرفتن این مسئولیت قدردانی می نمایم.
 
وی اظهار داشت: خدمت در بیمارستان نقطه روشن در زندگی اینجانب می باشد و در کنار شما مسیر مجتمع با وجود مشکلات مالی و کمبود نیروی انسانی  به جلو حرکت نمود ، امیدوارم سال آینده سال خوبی به لحاظ پیشرفت باشد.

در ادامه دکتر سیروس نصیری نیز گفت:  از ریاست محترم دانشگاه که فرصت خدمت گزاری به مردم شریف کرمانشاه و کارکنان ایثارگر بیمارستان امام رضا(ع) را به بنده دادند تشکر و قدردانی می نمایم انشاالله با همراهی همه همکاران  و حمایت تیم مدیریتی دانشگاه روزبه روز شاهد پیشرفت مجموعه باشیم.


۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید