اخبار

دکتر محمدی رئیس دانشگاه در آغاز وبینار سلامت نوروزی ۱۴۰۲

دکتر محمدی رئیس دانشگاه  در آغاز وبینار سلامت نوروزی ۱۴۰۲

دکتر محمدی رئیس دانشگاه  صبح امروز در آغاز وبینار سلامت نوروزی ۱۴۰۱ گفت:  از تمامی روسای شبکه ها که  زحمات زیادی در سال ۱۴۰۱ متحمل شدند قدرداتی می نمایم  و پیشاپیش حلول سال جدید را تبریک عرض می کنم.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: امروز هم آغاز برنامه بسیج سلامت نوروزی است که یکی از پایه های اصلی آن معاونت بهداشتی و البته همکاران اورژانس و بیمارستان ها هستند که تا پایان نوروز در آماده باش هستند.

دکتر محمدی افزود:در حوزه بهداشت کار شما بسیار کار مهم و ارزشمندی است ، نظارتی که بر بهداشت مواد غذایی می کنید اثر بسیار زیادی بر سلامت مردم عزیزمان در ایام تعطیلات نوروز دارد.

 وی با تاکید براینکه در این ایام که امسال مقارن با ماه مبارک رمضان است لزوم و ضرورت نظارت بهداشتی بیشتری را بر اماکن تهیه و توزیع غذا ، شیرینی جات ، آجیل و ... می طلبد گفت: انشاالله شاهد آن باشیم که سلامت مردم استان را از نظر بیماری های گوارشی، مسمومیت ها و موارد دیگر تضمین کنیم.

 وی افزود:بدانید که کار شما برای مردم عزیز استان بسیار ارزشمند است و علاوه بر آن در پیشگاه الهی هم اجر بسیار بالایی دارد .

دکتر محمدی شروع عملیات بسیج سلامت نوروزی را اعلام کرد و گفت: و امیدوارم تا پایان تعطیلات با سلامتی و پشتکار تمام بتوانیم این مسئولیت بزرگ را در کنار هم به پایان برسانیم.


۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید