اخبار

آیین کلنگ زنی قرارگاه تاکتیکی ، بهداشتی ، درمانی اربعین حسینی (ع)در پایانه مرزی خسروی برگزار شد

آیین کلنگ زنی قرارگاه تاکتیکی ، بهداشتی ، درمانی اربعین حسینی (ع)در پایانه مرزی خسروی برگزار شد
آیین کلنگ زنی قرارگاه تاکتیکی ، بهداشتی ، درمانی اربعین حسینی (ع)در پایانه مرزی خسروی با حضور رییس سازمان اورژانس کشور، مدیر کل خیرین وزارت بهداشت، نماینده مردم قصرشیرین  در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،  امام جمعه و فرماندار شهرستان قصرشیرین امروز برگزار شد.

 

۳۰


دکتر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور گفت: خوشحالیم که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ کلنگ مرکز تاکتیکی درمانی نقطه صفر مرزی خسروی به زمین زده شد و انشاالله طبق برنامه ای که پیش بینی شده این مرکز پیش از اربعین پیش رو به بهره برداری خواهد رسید. 

دکتر میعادفر گفت: مرکز تاکتیکی درمانی نقطه صفر مرزی خسروی، در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع  و در دو طبقه راه اندازی میشود.

به گفته وی این مرکز با توجه به اینکه اربعین در سالهای آینده نیز در فصل گرم سال خواهد بود ،جهت ارائه خدمات درمانی لازم به زائران عتبات عالیات ، راه اندازی خواهد شد.

همچنین دکتر حیدری نماینده مردم شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی ، راه اندازی این مرکز درمانی برای مرز خسروی در ایام اربعین  ا یک ضرورت دانست و گفت: خوشبختانه با کمک خیرین و حمایت های دولت و وزارت بهداشت این پروژه تامین اعتبار شده و جهت بهره برداری و ارائه خدمات درمانی به زائران در اربعین راه اندازی خواهد شد.

در ادامه دکتر محمدی رییس دانشگاه نیز گفت: با عنایت خداوند بزرگ مراسم کلنگ زنی درمانگاه و قرارگاه تاکتیکی بهداشتی ،درمانی نقطه صفر مرزی خسروی  با حضور خیرین حوزه سلامت در وزارت بهداشت برگزار شد.

به گفته وی این مرکز با ۲۰۰۰ متر مربع زیربنا برای ارائه خدمات درمانی به زائران در اربعین مورد استفاده قرار می گیرد و بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت راه اندازی این پروژه اختصاص یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد، با راه اندازی این قرارگاه جهت درمان زائران و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع)  بتوانیم برای درمان بیماران گرمازده و سرم تراپی در اربعین خدمات مطلوبی را به سرانجام برسانیم .


۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید