اخبار

برگزاری اردوی راهیان نور اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جنوب کشور

برگزاری اردوی راهیان نور اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جنوب کشور
 
 دکتر منصوری رئیس بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه در چندسال گذشته به دلیل بحران بیماری کرونا اردوی راهیان نور اعضای هیات علمی برگزار نشد گفت: امسال به لطف خدا توفیق پیداکردیم که در قالب این برنامه  درخدمت ۷۰ نفر از اعضای هیات علمی و پیشکسوتان سالهای دفاع مقدس از حوزه بهداشت ودرمان باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: این اردو از تاریخ  ۲۲ اسفند آغاز شد و در تاریخ ۲۶ اسفند به پایان رسید و در این مدت میهمان شهدای عزیز منطقه جنوب کشور بودیم.

 به گفته وی بازدید از مناطق عملیاتی خرمشهر ، شلمچه  ، اروند کنار و آشنایی با شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین بازدید از بیمارستانهایی که پس از تخریب در دوران جنگ بازسازی شده بودند از برنامه های این اردوی ۴ روزه بود.

دکتر منصوری گفت:  آنچه که این اردوی راهیان نور را متمایز می کرد همراهی پیشکسوتان دوران  دفاع مقدس درکنار جوانان بود .

 وی اظهار داشت:کسانیکه خودشان مستقیم در عملیاتهای جنوب کشور حضور داشتند بهترین راوی برای دوستان جوان بودند و رشادتهای آن دوران را با زبان ساده بیان می نمودند.

دکتر منصوری بیان کرد: از شورای فرهنگی دانشگاه به ویژه ریاست محترم که همیشه لطف ویژه به اردوی راهیان  نور دارند و همچنین تمامی همکاران بی ادعای سازمان بسیج جامعه پزشکی که برای برگزاری این برنامه  تلاش نمودند صمیمانه سپاسگزارم.
 
وی  از همراهی اعضای محترم هیات علمی قدردانی کرد و گفت:  امیدوارم کسانیکه همراه ما بودند دراین سفر سفیران خوبی برای انتقال مفاهیم والای شهادت به دانشگاهیان باشند.


۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید