اخبار

دیدار هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه

دیدار هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه
 
دکتر محمدی رئیس دانشگاه به همراه اعضای هیات رئیسه صبح امروز با آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.
 
 حاج آقا علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: خداوند متعال به جسم و روح ما توجه ویژه دارد و دراین خصوص در قرآن کریم‌ متذکر شدند ، مجموعه کادر سلامت نیز در این خصوص مسئولیت سختی دارند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که در ایام عید کار برای مردم از همیشه بیشتر است و اگر مردم در راحتی و رفاه باشند این خدمت محسوب می شود و اجر معنوی دارد.

حاج آقا علما با بیان اینکه تکیه گاه مردم شما هستید و مردم به شما نگاه می کنند گفت: همه بیماران چشم امید بعد از خداوند به شما دارند و وقتی وارد بیمارستانی می شوند و حضور پزشکان و پرسنل فعال را می بینند امید بیشتری پیدا می کنند و این نیرو بخش است.
 
وی عنوان کرد: از زحمات بی دریغ شما قدردانی می کنم مطمئنا تربیت اسلامی به گونه ای است که همه در خدمت اسلام ومسلمین باشیم انشا ا...


دکتر محمدی رئیس دانشگاه گفت: در ایام تعطیلات نوروز تمام بیمارستانها و مراکز درمانی ، اورژانسها ، آمبولانسها به صورت 24 ساعته خدمت رسانی نموده اند.

وی اظهار داشت: در تمام روزهای تعطیلات حتی یک روز هم مراکز درمانی تعطیل نبوده اند ، با توجه به این که این ایام خیلی از مطبها تعطیل هستند بار کاری مراکز و بیمارستانها بیشتر می شود.

به گفته وی در ۲۰ روز گذشته به بیش از 100 هزار نفر خدمات درمانی ارائه شده است و این در حالی است که با پیک جدید کرونا مواجه شدیم و با وجود افزایش بیست درصدی بیماران ، اما مشکلی به وجود نیامد.

 دکتر محمدی همجنین گفت: بیش از 250 ماموریت فوریتهای پزشکی در این مدت انجام شد و کار درمان ، دارو و تجهیزات ، نظارت و بازرسی ها به صورت منظم و هر روز در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است .


۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ۲۰:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید