اخبار

نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه در شهرستان پاوه برگزار شد

نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه در شهرستان پاوه برگزار شد
 نشست اعضا هیات رییسه دانشگاه با رییس و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه امروز در این شهرستان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رییس دانشگاه درگفت: فعالیت های خوبی در سال گذشته در بیمارستان پاوه صورت گرفته و بیمارستان نظم خوبی دارد و بیماران از خدمات ارائه شده در این مرکز راضی هستند و خدمات درمانی به بهترین نحو ممکن در این بیمارستان ارائه می گردد که قابل تقدیر است.

 وی با بیان اینکه پاوه شهر ویژه ای است و دانشگاه نظر ویژه ای به این شهرستان دارد گفت: هیچ بیمارستانی در شهرستان های استان به نوسازی و مجهزی این بیمارستان نیست و مجهزترین و پیشرفته ترین سی تی اسکن ما در این مرکز می باشد.

به گفته وی اعتبار لازم جهت تجهیز سالن کنفرانس بهورزی اختصاص خواهد یافت و طی دو ماه آینده این سالن تجهیز خواهد شد.

وی اظهار داشت: پروژه های بهداشتی شهرستان پاوه از جمله دیوار کشی و  انجام تعمیرات ظرف یک ماه آینده انجام می شود.

دکتر محمدی افزود:جهت سردخانه واکسیناسیون فضا در بیمارستان در اختیار معاونت بهداشتی قرار خواهد گیرد و طی یک ماه آینده تجهیز گردد.

رئیس دانشگاه گفت:معاونت غذا و داروی دانشگاه یک دستگاه دیالیز را در دو هفته آینده به این بیمارستان تحویل خواهد داد و سایر دستگاه های دیالیز نیز باید در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر شوند.

وی همچنین گفت: به مشکلات خانه های سازمانی تا ماه آینده توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع  رسیدگی خواهد شد.

دکتر محمدی بیان کرد:تفکیک کارانه کلینیک ها از بیمارستان ها و به روز شدن کارانه کینیک ها باید در دستور کار قرار گیرد . 

وی با بیان اینکه جهت اخذ مجوز IPD در این بیمارستان اقدامات لازم انجام خواهد شد  و اجرای دوره آندسکوپی ویژه متخصصین داخلی توسط معاونت درمان ظرف ۶ ماه انجام شود گفت: تامین اعتبار جهت تجهیزات میکروسکوپ چشمی  در اسرع وقت پیگیری می شود و اعتبار لازم برای تجهیزات ارتوپدی و تجهیزات اتاق عمل در کوتاه ترین زمان ممکن تامین می گردد. 

به گفته رئیس دانشگاه تامین نیرو های خدماتی،کمکی و نگهبان این مرکز نیز پس از بررسی و کارشناسی دقیق توسط معاونت توسعه، در هیات رئیسه پیگیری خواهد شد .
 

همچنین مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز از همکاران شبکه بهداشت و درمان پاوه که با دانشگاه نهایت همکاری را دارند  بسیار سپاسگزاری کرد و گفت: مردم شهرستان نیز از نحوه ارائه خدمات بهداشتی درمانی در این شهرستان رضایتمندی کامل دارند و چندین پروژه در این شهرستان در حال اجرا می باشد و روند اجرای این پروژه ها  به صورت جدی بررسی و پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: با تخصیص اعتبار لازم و پیگیری های صورت گرفته پروژه مرکز بهداشتی درمانی میدان بسیج شهرستان تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی همچنین پروژه ساخت دو خانه بهداشت زردویی و خانقا ه نیز در حال اجرا می باشد و مراکز بهداشتی درمانی تپه کوله و ورا نیز تامین اعتبار شده و به زودی کار ساخت آن اجرا خواهد شد.

مهندس کریمی افزود: تعمیر و بهسازی خانه های بهداشت و ساخت و تجهیز سالن کنفراس مرکز بهورزی شهرستان پاوه نیز از دیگر پروژه های در دست اجرای شهرستان است که ظرف دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

در ادامه دکتر سهرابی رییس شبکه بهداشت و درمان  شهرستان پاوه نیز ابراز امیدواری کرد حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه در شهرستان پاوه و رسیدگی با مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان از نزدیک ، سبب ارتقا  بهداشت و درمان این شهرستان گردد.

وی از پشتیبانی و حمایت دکتر محمدی رییس دانشگاه و هیات رییسه دانشگاه در تمام زمینه ها سپاسگزاری کرد و درخواست رسیدگی و پیگیری مسائل مطرح شده را داشت.


۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید