اخبار

بیانیه اساتید،کارکنان،بسیجیان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن روزجهانی قدس

بیانیه اساتید،کارکنان،بسیجیان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن روزجهانی قدس


                      "بسمه تعالی"

❇️ حمد و سپاس خدای متعال را که انسان را به عنوان اشرف مخلوقات خود با کرامت و شرافت آفرید و همواره او را امر به بندگی خود و رهایی از غیر نمود.

💠 درطول تاریخ تقابل بین ظالم و مظلوم، حق و باطل ،آزادگی و اسارت ،مبین این موضوع بوده که اگر تا به امروز مسیر آزادگی و کرامت انسان ادامه یافته به دلیل ایستادگی در مقابل ظلم بوده و اگر مقطعی در تاریخ با پذیرش ظالم توسط مظلوم و سکوت دیگر جوامع همراه بوده ثمری به جز گسترش ظلم و گرفتار آمدن دیگران به این عذاب نبوده است .

💠 در تاریخ معاصر ما هم مانند سایر ادوار گذشته مسأله تقابل حق و باطل ادامه دارد و این بار گستره این موضوع بسیار فراتر و عمیق تر شده ،چرا که سرزمینی را که حق یک ملت،هویت یک مردم و سهم آن ها از این کره خاکی می باشد را از آنان غصب کرده ، آواره گی،نسل کشی و اسارت را برای آنها به ارمغان آورده و اکثریت جامعه جهانی با مشاهده این فجایع در سالیان گذشته، خیانت سکوت و ننگ حمایت از رژیم غاصب و جعلی اسراییل را برای خود به یادگار گذاشته اند.

💠 هرچند در این بین هنوز ملت های آزاده بیدار هستند و در مقابل این جنایت، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین در سالیان گذشته ادامه داده و نشان داده که هنوز هم ره پویان حق و حقیقت در برابر ظالمان ساکت نیستند و تا مقصد و مقصوداین راه که همان آمدن منجی عالم بشریت می باشد از پای نخواهند ایستاد.

💠 در مسیر حمایت از انتفاضه فلسطین ، ملت ایران یاور همیشگی این جریان ظلم ستیز بوده و اثبات نموده که حس نوع دوستی در بشریت شاید کم گردد ولی از بین نخواهد رفت.

💠 به همین منظور اساتید،کارکنان ، بسیجیان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تبعیت از اوامر الهی ،سیره پیامبر مکرم اسلام (ص) و خاندان مطهر ایشان (ع) در تقابل با ظلم و همچنین منویات بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری در زنده نگاه داشتن این مسیر ،ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم فاسق اسراییل و تقبیح حمایت بعضی از شریکان و همدستان این شجره منحوس ،و اعلام حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین از یکایک مردم شریف و همیشه در صحنه استان کرمانشاه دعوت بعمل می آورد که مانند گذشته باحضور پررنگ خود در کنار سایر مردم آزادی خواه ایران باعث دل گرمی ملت فلسطین و یاس ایادی ظلم گردند و از خداوند متعال تعجیل در ظهور عدالت گستر حقیقی را تمنا دارد.

✅ وعده دیدار ما راهپیمایی روز قدس

🔹 جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۰:۱۵ صبح
🔹 درمانگاه امام رضا(ع) واقع در پارکینگ شهرداری


۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید