اخبار

دعوت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس

دعوت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس


                《بسمه تعالی》

اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ علیهم و لا هم یحزنون

کسانى که گفتند: «پروردگار ما «خداوند یگانه» است»، سپس استقامت کردند، نه ترسى بر آنان است و نه اندوهگین مى‌شوند. (سوره الاحقاف آیه۱۳)

روز قدس تجلی‌گاه رشادت و پایمردی، اراده‌ی استوار و تزلزل‌ناپذیر و حمایت‌های جانانه و شورانگیز امت‌های مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایت‌کار و استکبار جهانی است.

پیام روشن روز جهانی قدس، به‌عنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، این است که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرت‌های استکباری کنار نمی‌گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند.

روز قدس به نماد آزادی‌خواهی ملت مظلوم فلسطین در سراسر جهان تبدیل شده و مسلمانان روزه‌دار هرساله ندای اسارت فلسطین اشغالی را فریاد می‌زنند، اما آنچه که امسال به راه‌پیمایی روز جهانی قدس ابعاد دیگری داده است، تلاش آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه در مشروعیت بخشیدن به دولت اسرائیل از طریق طرح معامله قرن است.

اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مولی متقیان، حضرت علی(ع) و نیز آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز و گرامی‌داشت روز جهانی قدس، با توجه به شرایط کنونی مردم مظلوم و بی پناه فلسطین از جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ویژه از دانشجویان عزیز، اساتید محترم و کارکنان خدوم دعوت می‌کنم همچون سالیان گذشته، همگام با سایر اقشار ملت فهیم و خداجوی ایران اسلامی، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با حضور گسترده، پرشکوه و حداکثری خود، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت خود را از مبارزات اسلامی و حق‌طلبانه ملت مظلوم فلسطین در راه رهایی قدس شریف به گوش جهانیان برسانند.

   دکتر محمدرضا غلامی
معاون فرهنگی و دانشجویی

۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ۰۰:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید