اخبار

نگاهی به عملکرد دبیرخانه هیات امنای دانشگاه در سال ۱۴۰۱

نگاهی به عملکرد دبیرخانه هیات امنای دانشگاه در سال ۱۴۰۱


دکتر هوشنگ‌ بهاری سرپرست دبیرخانه هیات امنا گفت : با توجه به اهمیت هیات امناء در دانشگاه ها ، وظایف و اختیارات تعریف شده ای برای آن وجود دارد و مهمترین آن ارتباط موثر و مستمر با اعضاء هیات امنا ، دبیرخانه مرکزی وزارت متبوع ، ریاست دانشگاه ، معاونین ، مشاورین در جهت دستیابی به اهداف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی ضمن اعلام اقدامات انجام‌شده توسط این دبیرخانه در سال گذشته گفت: برگزاری جلسات هیات امنا، کمیسیون دائمی و هیات رییسه مرتبط با پیشنهادات سال 1401 ، جمع آوری ، بررسی و پالایش پیشنهادات معاونت ها و مدیریت های دانشگاه جهت طرح در هیات امناء وبرگزاری جلسات تخصصی و ارشادی با اعضاء هیات امناء ، معاونین دانشگاه و کارشناسان وزارت متبوع  از جمله این اقدامات هستند.
 
دکتر بهاری از تصویب حدود 70 مصوبه در جلسات هیات امناء 1401 نیز خبر داد و گفت: دریافت تسهیلات بانکی جهت تکمیل و تجهیز طرح های تملک دارایی ، خرید آمبولانس و خودرو های عملیاتی سردخانه دار برای مناطق مرزی جهت حمل واکسن و مواد بیولوژیکی  و نیز موافقت با تاسیس شرکت های دانش بنیان و تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه از جمله نتایج مهم این مصوبات است.
 
به گفته وی تصویب بودجه تفصیلی 1401 ، عملکرد بودجه 1400 ، تعیین حسابرس دانشگاه و گزارش حسابرسی و همچنین پیگیری مصوبات جلسات هیات امناء در سال 1400 و اطمینان از حصول نتیجه از دیگر نتایج این مصوبات هستند.

 

به گفته او علاوه بر موارد فوق بررسی و پیگیری مصوبات اجرایی نشده ، جمع آوری ، بررسی و ارائه  80 شاخص عملکردی دانشگاه در جلسات هیات امناء نیز از نتایج مصوبات فوق می باشد.

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید