اخبار

دکتر محمدی:

توجه ویژه جوانان امروزی به موضوع عفاف و حجاب مانع از نفوذ دشمن خواهد شد

توجه ویژه جوانان امروزی به موضوع عفاف و حجاب مانع از نفوذ دشمن خواهد شد

 دکتر قباد محمدی در ضیافت افطاری و نشست صمیمی دانشجویان نخبه علمی، فرهنگی، ورزشی دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیا اینکه حقیقتا ارزشمندترین سرمایه‌های کشور ما شما دانشجویان هستید گفت: هر کشوری یک مرز جفرافیایی دارد که در آن مرز اهالی آن کشور احساس امنیت و آزادی می‌کنند و اگر از مرز آن کشور خارج شوید دیگر احساس امنیت و آرامشی نخواهید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:  در اثر توسعه طلبی و سلطه جویی، بیگانگان همیشه قصد کشور گشایی در طول تاریخ داشته و دارند. هدف آن‌ها این است که کشور را به زیر سلطه خود بیاورند و منابع آن کشور را به غارت ببرند.

وی افزود: در گذشته کشور ایران بسیار پهناور و قدرتمند بوده و دوران‌های گذشته تکه تکه کشور ما را بردند، تنها در جنگ تحمیلی بود که دشمن نتوانست یک وجب از خاک ایران را جدا کند و علتش هم ایمان و اعتقاد اسلامی بود که در کشور ما وجود دارد.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه هدف امروز دشمن، کشور گشایی به روش نوین است که دین را از ما بگیرند و آرامش و آینده مردم ما را خراب کنند گفت: در حال حاضر روش انتخاب شده آنان که بتوانند کشور ما را تصرف کنند، اعتقادات دینی است و هجمه ‌ی که از طریق ماهواره و فضای مجازی وارد می کنند. که مهم ترین آن بحث حجاب و پوشش اسلامی است تا از این طریق بتوانند دین‌ را از جوانان ما بگیرند لذا از شما دانشجویان عزیز خواهشمندم در بحث نبرد عفاف و حجاب کوتاه نیایید تا بتوانید آرمان‌های کشور ‌را حفظ کنید.


۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۱۵:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید